شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۶

پرونده سال «خانه هنر» بسته می‌شود

خانه هنر

<BR> پرونده نمایشگاه‌های سال 88 «خانه هنر» با حضور یک‌صد و پنجاه هنرمند مجسمه‌ساز، نقاش، خوش‌نویس و طراح بسته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران به نقل از واحد اطلاع رسانی و روابط عمومی «خانه هنر» -آخرین حضور هنرمندان در مجموعه‌ گالری‌های خانه هنر به نمایشگاهی جامع از هنرهای تجسمی در شاخه‌های مختلف اختصاص دارد.
در این نمایشگاه آثاری از محسن وزیری مقدم، بهجت صدر، پروانه اعتمادی، حسین محجوبی، احمد وکیلی، منوچهر نیازی، هانیبال الخاص، صادق تبریزی، محمد غفوری‌منش، ترانه صادقیان، امیر سنجابی، محمدهادی فدوی، علیرضا کرمی، حمیدرضا حکیمی، محمد خلیلی، مهرداد ختایی، محسن دائی‌نبی و... عرضه خواهد شد.
آغاز فعالیت این مجموعه در ماه مهر، با نمایشگاهی منتخب از آثار 90 هنرمند بود که سه نسل نقاش ایران را دربر می‌گرفت. آثار این هنرمندان در سه بخش جداگانه بر اساس سن عرضه شدند. حالا با گذشت پنج ماه، از نخستین روزی که چراغ «خانه هنر» در تهران روشن شد، این خانه 400 هنرمند را در 16 نمایشگاه میزبانی کرده تا هنرمندان نقاش، خوش‌نویس، مجسمه‌ساز، عکاس و طراحانی از نسل‌های مختلف هنر معاصر ایران نیز با پروژه‌های مبارزه با گرسنگی برنامه جهانی غذا همراه شوند و بخشی از عواید فروش آثارشان را به این برنامه جهانی اختصاص دهند.
این نمایشگاه که جمعه 14 اسفند از ساعت 16 گشایش می‌یابد و تا 24 اسفند از ساعت 11 تا 21 در خانه هنر در خیابان شریعتی، ضلع شمال‌غربی پل صدر، شماره 1716 آماده پذیرایی از علاقمندان است.// انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.