چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۸

الوند : با خانه سینما همچنان همکاری می کنم

سیروس الوند

سیروس الوند گفت: اختلاف اگر سر دیدگاه ها باشد حل نمی شود اما زمانیکه پای خانه سینما و منافعش مطرح است کنار هیات مدیره می مانم.

الوند در رابطه با جریاناتی که بین صنف کانون کارگردانان با خانه سینما پیش آمد به خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران اعلام کرد: همه ما بر اساس دیدگاه هایی که داریم عمل می کنیم و زمانی که دو نفر در این زمینه با هم تفاهم نظر نداشته باشند طبیعی است که اختلافاتی پیش می آید.

وی افزود: مساله ما با خانه سینما نگاه به یک ماجراست که باید برای حل آن دنبال وجوه مشترک باشیم. ما با مسئولین خانه سینما دعوا نداریم و تا جایی که پای خانه سینما و منافعش مطرح باشد ما برای رسیدن به اهداف و آرمان ها در منار هیات مدیره هستیم و همکاری می کنیم ولی وقتی وارد مسایل ریزتری می شویم به اختلاف نظراتی برمی خوریم که آن جدا از مسایل مربوط به خانه است.

رئیس کانون کارگردانان اشاره کرد: اینکه در استقلال کانون کارگردانان یا هر مساله دیگری از این قبیل اختلاف نظر وجود داشته باشد کاملا طبیعی است اما من باز هم اعلام می کنم که برای منافع عمومی کل اعضا و استقلال خانه سینما در کنار هیات مدیره و مدیر عامل حضور خواهم داشت.


انتهای پیام/م.ر/د.خ

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.