سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۳

"خانه بی پرنده" به پایان نزدیک می شود

سریال خانه بی پرنده

تصویربرداری سریال "خانه بی پرنده" به کارگردانی کاظم معصومی از تولیدات گروه فیلم و سریال شبکه تهران، طی دو روز آینده به اتمام می رسد.


به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، این سریال که در حال حاضر در شهر خرمشهر آخرین روزهای تصویربرداری را می گذراند، یکی از پر بازیگرترین سریالهای شبکه تهران است.

"خانه بی‌پرنده" قصه‌‌ای خانوادگی ـ اجتماعی دارد که در آن کودکی به نام ملیحه در مقطع جنگ تحمیلی 8 ساله، مفقود می‌شود. حاج عباس مودت و مرضیه که پدر و مادر این دختر هستند با وجود آن که مدام به دنبال یافتن نشانی از دختر هستند، اما موفق نمی‌شوند او را پیدا کنند تا این که پس از گذشت نزدیک 3 دهه به ناگهان دخترشان را پیدا می‌کنند. با ورود دختر جوان به خانه حاج‌عباس و مرضیه زندگی این زوج سالمند دگرگون می‌شود.

تهیه کنندگی این اثر تلویزیونی را امیر حسین شریفی و کارگردانی آن را کاظم معصومی برعهده دارد.

نویسندگی این سریال برعهده شعله شریعتی بوده و مجتبی رحیمی (مدیر تصویربرداری)‌، رضا مطهری (تدوین)‌، فروغ‌الزمان اهتمام (مدیرتولید)، محمدرضا چراغعلی (آهنگساز)‌، محسن غلامی (طراح صحنه)‌، شاهرخ شریفی (صداگذاری و میکس)‌، اشکان عسگری (طراح گریم)‌، قاسم صالحی (دستیار اول کارگردان)‌ و شهلا بهاری (برنامه‌ریز)‌ در ساخت این اثر همکاری می‌کنند.

سعید نیک‌پور، روناک یونسی، جعفر دهقان، محمد ابهری، محمد حاتمی، صدرالدین حجازی، آهو خردمند، هما خاکپاش، شهروز ابراهیمی، کسری ذوالفقاری، ساقی زینتی، مالک سراج، آذین سواحلی، کامران فیوضات، ابوذر فرهادی‌ستار، اکبر قدمی، سامیه لک، حمیدرضا مرادی،‌ فریدون محرابی، مینا نوروزی، سارا نازپرور، مهدی وثوق و... بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

تاکنون 1400 دقیقه از این سریال تدوین شده و این اثر در 32 قسمت 45 دقیقه‌ای بزودی از شبکه تهران پخش می‌شود.

انتهای پیام/ج

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.