چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۴

رونمايي از مجله "هنر فردا" در خانه هنرمندان

خانه هنرمندان

فصلنامه تخصصي هنرهاي تجسمي "هنر فردا" ساعت 6 بعدازظهر يکشنبه 20 تير در سالن بتهوون خانه هنرمندان رونمايي مي شود.


به گزارش خبرگزاري سينماي ايران، اين فصلنامه که در دوره جديد انتشاراتش با تمرکز تحليلي خبري بر هنر معاصر ايران و منطقه و نيز درنظر داشتن هنر معاصر جهان به دو زبان فارسي و انگليسي منتشر خواهد شد جمعي از نخبگان و چهره هاي دانشگاهي هنر را به عنوان شوراي نويسندگان همراه خواهد داشت.

شماره نخست "هنر فردا" ساعت 6 بعدازظهر يکشنبه 20 تير 89 با سخنراني دکتر حميد کشمير شکن، سردبير، آيدين آغداشلو، عضو شوراي مشورتي مجله و دکتر عليرضا سميع آذر عضو شوراي نويسندگان اين مجله رونمايي خواهد شد.

در اين شماره نويسندگان و صاحب نظران مجرب ايراني و خارجي مقالات و يادداشت ها عبارت از: ادواردلوسي اسميت، آيدين آغداشلو، رويين پاکباز، حميد سوري، عليرضا سميع آذر، داريوش شايگان، بهنام کامراني، نصرت الله مسلميان، کاترين ميه و ... هستند.

هنر فردا در هر شماره موضوعي را به بحث و بررسي خواهد گذاشت "معاصر بودن در هنر: ويژگي ها و مصداق ها" عنوان موضوعي شماره نخست "هنر فردا" ست که مقالات، يادداشت ها و گفت و گوهاي تحليلي مفصلي را در اين شماره به خصوص اختصاص داده است.

در اين فصلنامه تخصصي هنرهاي تجسمي در هر شماره درباره يک هنرمند صاحب سبک و تثبيت شده پرونده اي انتشار مي يابد که در اين فصل "مسعود عربشاهي" و رزومه کاري او و آثارش مورد نقد و بررسي قرار مي گيرد.

ميزگرد ديگر بخش ثابت اين مجله است که در اين شماره با حضور «عبدالرحيم شريف (هنرمند بحريني)، نصرت الله مسلميان و حميد سوري» برپا شده است و "معاصربودن هنر" موضوع آن است.

اقتصاد هنر و واکاوي جريان بازار هنر در هر شماره اين مجله صاحب جايگاه خاصي ست که در اين شماره بازار هنر و روند قيمت آثار سهراب سپهري و فرامرز پيلارام مورد تحليل قرار گرفته است.

معرفي هنرمندان جوان، گزارش هاي متعدد بلند و کوتاه درباره رويدادهاي فاخر هنري بين المللي و داخلي، معرفي و نقد کتاب از ديگر فصول اين فصلنامه خواهد بود.

انتهاي پيام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.