جمعه ۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۷

نامزدهای مسابقه مطبوعاتی خانه تئاتر انتخاب شدند

خانه تئاتر

اسامی نامزدهای نهمین مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان خانه تئاتر انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، هیئت داوران نهمین مسابقه مطبوعاتی سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر متشکل از؛ دکتر مجید رضاییان مدرس روزنامه نگاری، دکتر مهرداد حجتی؛ منتقد و مدرس فلسفه غرب و دکتر حسین سلیمی مدرس ارتباطات بین الملل، پس از بررسی آثار رسیده 40 متقاضی شرکت در مسابقه مذکور در گرایش‌های هفت‌گانه، نامزدهای دریافت جایزه را در گرایش‌های مختلف اعلام کرد.

در بخش ترجمه قنبر بهزادنژاد از فصلنامه خانه تئاتر دانشگاهی و هدا حسامی از وبلاگ شخصی خود، در بخش یادداشت سامی صالحی ثابت از وبلاگ شخصی خود و منوچهر اکبرلو از نشریه روزانه تئاتر ماه، در بخش فصلنامه افسانه نوری از فصلنامه هنر، ایرج افشاری اصل از ماهنامه‌ نقش صحنه و فرزین ریحانی راد از ماهنامه نمایش نامزد دریافت جایزه شدند.

همچنین در بخش نقد؛ روزبه حسینی از روزنامه فرهنگ آشتی، ایرج افشاری اصل از مجله پلاک 8 و فروغ سجادی از سایت ایران تئاتر در بخش گفت و گو سعید هاشم‌زاده و مرضیه شاطرطوسی از ماهنامه نمایش،روح‌الله جعفری از روزنامه فرهنگ آشتی و فروغ سجادی از سایت خبر آنلاین نامزد دریافت جایزه شدند.

در بخش گزارش؛ منوچهر اکبرلو از مجله سینما رسانه، ندا طیبی از روزنامه اعتماد و مهرداد ابوالقاسمی از روزنامه جوان، در بخش عکس سیامک زمردی مطلق، نادر بهرامی و اعظم شادپور نامزدی این بخش را به خود اختصاص دادند که در این بخش مسعود پاکدل رئیس انجمن عکاسان خانه تئاتر مشاور هیئت داوران بود.

مسابقه مطبوعاتی سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر بر اساس شیوه کدگذاری و با حذف اسامی افراد و نشریات صورت می‌پذیرد که امسال نهمین دوره از آن برگزار می‌شود.
انتهای پیام/الف


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.