چهارشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۴

محمد معتمدی: آلبوم سه گاه را با آهنگسازی پویا سرآیی منتشر خواهم کرد

محمد معتمدی

محمد معتمدی از انتشار آلبوم جدید خود «سه گاه» به آهنگسازی پویا سرآیی خبر داد.

محمد معتمدی خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری سینمای ایران، گفت: در حال حاضر مشغول تهیه و جمع آوری آلبوم جدید خود هستم که به زودی منتشر خواهد شد.

وی افزود: این آلبوم یک پروژه سه گاه است که به آهنگسازی پویا سرآیی آماده انتشار شده است. آلبوم سه گاه یک پروژه کاملا سنتی و کلاسیک است که منطبق با موسیقی ردیف دستگاهی ایران است و با ارکستراسیون جدید تنظیم و برای ارکستر سنتی کار شده است.

این خواننده اظهار داشت: این آلبوم در دستگاه سه گاه ساخته شده است و کسانی که در این آلبوم همکاری داشته اند همگی از هنرمندان مم عصر هستند از جمله پویا سرایی و امین اکبرپور که آواز من را همراهی کرده اند.

وی تصریح کرد: آهنگسازی قطعات این آلبوم به عهده پویا سرآیی است و دو تصنیف کار نیز به آهنگسازی خودم است. اشعار این آلبوم از حافظ، رهی معیری، فروغی بسطامی و عراقی است.

معتمدی خاطر نشان کرد: طبق فرم های موسیقی سنتی که برخی قطعات بی کلام است مثل پیش درآمد چهار مضراب که کلام ندارد در این آلبوم نیز دو قطعه بی کلام و باقی قطعات با کلام است. آلبوم در حال حاضر در مرحله اخذ مجوز قرار دارد و توسط شرکت نهاله رودکی منتشر خواهد شد.


انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.