دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۹

از شبکه دو؛

پخش دو برنامه «زونکن» و « همت ماندگار»

شبکه دو

سینماپرس – گروه تلویزیون: «زونکن» به تهیه‌کنندگی فرید نیکخواه‌آزاد با نگاه به راه و راه‌سازی و «همت ماندگار» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی پیمان پورمقیمی، معرفی صنعتگران موفق دو برنامه جدید شبکه دو هستند.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی شبکه دو، عناوین برنامه‌های تازه «زونکن» و «همت ماندگار» اعلام شد.
«زونکن» از مسائل راه و راه‌سازی و توسعه بنادر
فرید نیکخواه‌آزاد تهیه‌کننده برنامه «زونکن» گفت: این برنامه با مشارکت وزارت راه و شهرسازی و گروه اجتماعی شبکه دو تهیه می‌شود.
وی ادامه داد: در این برنامه به موضوعاتی از قبیل ساخت راه، ساخت بزرگراه، توسعه بنادر و فرودگاه‌ها و کلا هر فعالیتی که به وزارت راه و شهرسازی مربوط می‌شود خواهیم پرداخت.
فرید نیکخواه‌آزاد گفت: در این برنامه کارشناسان وزارت راه هم در خصوص موضوعات مختلف صحبت خواهند کرد.
گفتنی است این برنامه در 80 قسمت 30 دقیقه‌ای تهیه خواهد شد.
عوامل برنامه «زونکن» عبارتند از: تدوین: پویا نوری، مدیرتولید: رضا یوسفی، گرافیک و تیتراژ: روح اله گیوه‌چی، مدیر برنامه‌ریزی: منصوره نوروزی، تهیه‌کننده و کارگردان هنری: فرید نیکخواه‌‌آزاد.

«همت ماندگار» با رویکرد تولیدملی و معرفی صنعتگران ایرانی
«همت ماندگار» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی پیمان پورمقیمی و با مشارکت گروه اجتماعی شبکه دو تهیه، تولید و از این شبکه پخش می‌شود.
پیمان پورمقیمی تهیه‌کننده و کارگردان «همت ماندگار» در خصوص این برنامه گفت: این برنامه به مدیرانی که چند سال فعالیت اقتصادی داشته‌اند اختصاص دارد.
وی ادامه داد: ریتم این برنامه حماسی است و به دنبال صنعت‌گرانی است که در سالیان گذشته در زمینه فعالیت‌شان جهش و حرکت مثبتی داشته‌اند و در صنعت خودشان رشد کرده‌اند.
پورمقیمی گفت: قصد داریم این افراد را به عنوان الگو به جامعه معرفی کنیم تا با توجه به نام‌گذاری سال 91 با نام «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» الگوهای موفق تولیدگران ایرانی را به جامعه بشناسانیم.
وی ادامه داد: معتقدیم که اگر صنعت ملی ما پایدار است به خاطر تولیدگرانی بوده که در این زمینه فعالیت می‌کنند.
گفتنی است این برنامه در زمان‌های 10 و 15 دقیقه‌ای از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
عوامل برنام عبارتند از: مدیر تصویربرداری: محمد نداف، مدیر تولید: لیلا عزیز نژاد، مجری طرح: منیژه خسروی، تهیه کننده و کارگردان: پیمان پورمقیمی



ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.