شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

فیلم/ تیزر نمایش «ترنج»

نمایش «ترنج»

سینماپرس: تیزر نمایش «ترنج» به کارگردانی افسانه زمانی منتشر شد.

 به گزارش سینماپرس، افسانه زمانی  نمایش «ترنج» را براساس متنی از خودش و نسرین خنجری در سالن بوستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه برده است.

در این اثر نمایشی بهناز بستان دوست، مریم آشوری، مهرنوش شریعتی، مرضیه نادری در کنار بازیگران خردسال شامل بارسین سلیمانی و پرنیا اصغرزاده ایفای نقش کنند.

«ترنج» داستان دختری به همین نام است که در عمارت اعیانی اماده برای برگزاری مهمانی دلخور است؛ چراکه هنوز کوچک است و اجازه ورود به مهمانی را ندارد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از طراحی صحنه و لباسِ نمایش: سینا ییلاق‌بیگی و افسانه زمانی، آهنگسازی: عبدالله آتشانی، طراحی پوستر و بروشور: مهدی دوایی، عکاسی: مهدی آشنا گریم: بهشته قهرمان‌نژاد، ساخت دکور:  مهرداد باقری، دستیار کارگردان: مژده پورزنگنه، روابط عمومی:  ریحانه مطهری و مشاور رسانه‌ای: ندا آل‌طیب.

نمایش «ترنج» از پنج‌شنبه ۲۸ تیر ۹۷ همه روزه به جز شنبه‌ها، صبح‌ها ویژه مهدهای کودک و مدارس و بعدازظهرها ساعت ۱۹ برای عموم اجرا می‌شود.

سالن بوستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بلوار کشاورز، خیابان حجاب،داخل پارک لاله، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده است. این نمایش قرار است تا ۱۰ مرداد روی صحنه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.