شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴

« سیدمهدی سجادی»خزانه دار بنیاد سینمایی فارابی شد

سیدمهدی سجادی

سینماپرس: در حکمی از سوی رییس سازمان سینمایی و رییس هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی، «سیدمهدی سجادی» به عنوان خزانه‌دار این بنیاد منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، سیدمهدی سجادی در حکمی از سوی رییس سازمان سینمایی و رییس هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی به عنوان خزانه‌دار این بنیاد منصوب شد.

در حکم سید مهدی سجادی که از سوی محمد مهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی و رییس هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی صادر شده آمده است: «به استناد بند ۲ – الف - ۲ اساسنامه و با توجه به مصوبه مورخ ۱۶/۴/۹۷ هیات امنا، به موجب این حکم به عنوان خزانه دار بنیاد سینمایی فارابی منصوب می شوید.

ساماندهی و برقراری انضباط مالی و اداری بر اساس مصوبات هیات محترم امنا، حفظ و حراست از اموال و دارایی های بنیاد، به روز رسانی و اجرای دقیق ضوابط مالی و اداری، رعایت صرفه و صلاح بنیاد و ارائه گزارش دوره ای از جمله وظایف دارای اولویت جنابعالی است که با تعامل و همکاری اعضای محترم هیات عامل و دیگر بخش های بنیاد باید پیگیری شود.

توفیق جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.»

سیدمهدی سجادی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته حسابداری و دانشجوی دکترا در همین رشته است. از جمله سوابق کاری وی می‌توان به ذیحساب مرکز خدمات حوزه های علمیه، معاون اداری مالی مرکز خدمات حوزه های علمیه، معاون اداری مالی سازمان سما- دانشگاه آزاد اسلامی، عضویت در کمیته حسابرسی دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور مالی و اداری بنیاد بین الملل علوم وحیانی اِسرا اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.