شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹

مستند «تیم فوتبال قطع عضو شدگان فلسطین» روی آنتن پرس تی وی

مستند «تیم فوتبال قطع عضو شدگان فلسطین»

سینماپرس: شبکه پرس تی وی با تهیه مستندی به روایت تشکیل اولین تیم فوتبال فلسطینی هایی که طی حملات رژیم صهیونیستی یکی از اعضای بدن خود را از دست داده یا معلول شده اند، می پردازد و نشان می دهد که این افراد چگونه قربانی خشونت نظامیان صهیونیستی شده اند.

به گزارش سینماپرس، مستند «تیم فوتبال قطع عضو شدگان فلسطین» به تهیه کنندگی مهدی عرب، داستان یک مرکز توانبخشی را روایت می کند که همزمان با آغاز رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، به فلسطینی هایی که طی حملات رژیم صهیونیستی یکی از اعضای بدن خود را از دست داده یا معلول شده اند کمک می کند تا بتوانند مانند افراد عادی فوتبال بازی کنند.

این مستند ضمن نقد نظر رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی که فلسطینی ها را حامی خشونت و کشتار نشان می دهند، طرح تشکیل تیم فوتبال معلولان را به عنوان شاهدی برای رد این ادعا معرفی کرده و نشان می دهد که این افراد چگونه قربانی خشونت نظامیان رژیم صهیونیستی شده اند.

مستند «تیم فوتبال قطع عضو شدگان فلسطین» یکشنبه ۳۱ تیر ساعت ۱۵:۱۵ از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن دوشنبه ساعت ۲۱:۱۵، چهارشنبه ساعت ۳:۱۵، پنجشنبه ساعت ۹:۱۵، جمعه ساعت ۸ و شنبه ساعت ۱۷:۱۵ روی آنتن می رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.