شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵

«زنانی با گوشواره‌های باروتی» نقد و بررسی می شود

مستند زنانی با گوشواره‌های باروتی

سینماپرس: برنامه این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» به نمایش و نقد فیلم مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» ساخته‌ رضا فرهمند اختصاص یافته است.

به گزارش سینماپرس، مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» ساخته رضا فرهمند از ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه ۳۱ تیر در سالن سینماحقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش عمومی درآمده و سپس با حضور رضا فرهمند کارگردان، ناصر صفاریان مسئول نمایش و نشست فیلم‌ها و امید نجوان منتقد مهمان مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

در خلاصه موضوع مستند ۷۰ دقیقه‌ای «زنانی با گوشواره‌های باروتی» آمده است: «نور ژورنالیست جنگ است و با همه‌ مخاطره‌ها و فشارهای اجتماعی که برای حضورش در جنگ با داعش وجود دارد، مصرانه مبارزه می‌کند ...»

«زنانی با گوشواره‌های باروتی» نقد می شود/ زنی که با داعش می جنگد

این فیلم برای اولین بار در یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به نمایش درآمد و برنده جایزه بهترین فیلم مستند بلند (کارگردانی) در سه بخش مسابقه ملی، جایزه شهید آوینی و مسابقه بین‌الملل شد.

مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» به تهیه‌کنندگی مرتضی شعبانی با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ساخته شده است.

عموم علاقمندان برای تماشای این فیلم مستند و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه ۳۱ تیر به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.