یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

اتمام فیلم‌برداری «موج اف ام ردیف ۴۸»

کیارش اسدی زاده در نشست خبری فیلم سینمایی«شکاف»

سینماپرس: کیارش اسدی‌زاده از پایان فیلم‌برداری «موج اف ام ردیف ۴۸» و شروع مراحل فنی این اثر خبر داد.

به گزارش سینماپرس، کارگردان فیلم‌های سینمایی «گس» و «شکاف» درباره تازه ترین فعالیت های خود به یک خبرگزاری گفت: به تازگی فیلمبرداری «موج اف ام ردیف ۴۸» به پایان رسید و این روزها درگیر مراحل فنی پس از آن هستیم تا بتوانیم کار را برای رونمایی در جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

وی افزود: ترجیح می دهم درباره فیلم و محتوای آن حرف نزنم تا وقتی دیده شود و واکنش های مخاطبان را ببینم اما به طور قطع این کار با دو فیلم قبلی ام مضمون و محتوایی بسیار متفاوت دارد و به نوعی دغدغه اجتماعی را بیان می کند. البته از نظر پرداخت برای خودم تجربه جدیدی نیست ولی اولین بار است که در فیلم بلند سینمایی از آن استفاده می کنم.

اسدی زاده در پاسخ به اینکه اگر فیلم در جشنواره فیلم فجر پذیرفته نشود چه برنامه ای برای آن خواهد داشت، گفت: در این صورت روند اکران عمومی را پیگیری می کنم و برای ارسال فستیوال های خارجی آماده می شوم.

این کارگردان درباره شرایط فیلمسازی امروز نیز گفت: من اصولا آدم گله مندی نیستم حتی اگر کار نکنم باز هم به نظرم گله و شکایت راهش نیست. اگرچه مثل دیگر همکارانم رضایتی از این شرایط ندارم اما فکر می کنم باید کار خودم را انجام دهم و دنبال فرصت ها بگردم. شاید برخی منتظرند از آسمان برای شان ببارد اما باید خودشان دست به کار شوند.

وی اشاره کرد: من هم آدم خوش شانس این سینما نبودم ولی همیشه سعی کردم برای خودم اتفاقی را رقم بزنم. هستند آدم هایی که از جنس خوش شانسی در این سینما کار می کنند اما شامل من و برخی دوستانم نشده است و به نظرم هیچ اشکالی هم ندارد چون اگر قرار باشد به شانس اکتفا کرد باید دست از کار کشید و این اصلا با روحیه من سازگار نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.