یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶

حضور مدیرعامل کانون در پشت صحنه «ضربه فنی»

مدیرعامل کانون در پشت صحنه «ضربه فنی»

سینماپرس: فاضل نظری و جمعی از مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محل فیلمبرداری فیلم سینمایی «ضربه فنی» حضور پیدا کردند.

به گزارش سینماپرس، همزمان با ادامه فیلمبرداری فیلم سینمایی «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی، فاضل نظری مدیرعامل و جمعی از مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محل فیلمبرداری این فیلم حضور پیدا کردند.

فاضل نظری در گفتگو با غلامرضا رمضانی کارگردان و سایر عوامل فیلم با قدردانی از سازندگان فیلم «ضربه فنی» گفت: علی‌رغم تولیدات زیاد فیلم‌های سینمایی در کشور اما کمبود تولید فیلم برای کودکان و نوجوانان کاملا حس می‌شود و ما تلاش داریم تا در دور جدید فعالیت‌های کانون در حوزه سیاستگذاری، تولید و اکران فیلم کودک و نوجوان، مسیری تازه و جدید را بر اساس وظایف اصلی خود آغاز کنیم و در اولین گام ساخت ۲ فیلم «ضربه فنی» و «دوچ» را آغاز کردیم.

وی با قدردانی از همکاری سازمان سینمایی و بنیاد سینمایی فارابی با کانون پرورش فکری ادامه داد: حمایت از جریان‌های اثرگذار و تاثیرگذاری بر روند رو به رشد سینمای کودک و نوجوان با توجه به نیازهای عمومی و توجه به سرمایه‌های انسانی جوان و مرتبط با کانون و بهره‌مندی از تخصص کسانی که در این سازمان بالیده شدند و در حوزه سینما به تجربه‌های موفقی دست پیدا کردند از اهداف مهم ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

غلامرضا رمضانی کارگردان فیلم «ضربه فنی» نیز با تایید روند جدید کانون پرورش فکری در ساخت آثاری برای کودکان و نوجوانان و درباره آنها، گفت: اغلب در آثار سینمایی و هنری از دغدغه‌ها و دل‌مشغولی‌های نسل فعلی کودک و نوجوان غافل می‌شویم در حالی که آنها می‌خواهند به خوبی خودشان را نشان دهند.

کارگردان فیلم «ضربه فنی» در پایان بیان کرد: رفاقت، نزدیک ‌شدن به بچه‌ها، کمک به مقابله آنها با ترس و مشکلات دنیای مدرسه و محله و استقلال پیدا کردن از جمله مسایل مهم برای کودکان و نوجوانان است که تلاش کردیم در فیلم «ضربه فنی» به آن بپردازیم.

فیلم «ضربه فنی» درباره‌ محمد شاگرد درس‌خوان و خوبی است که یکی از شاگردان مدرسه مزاحم او می‌شود. در این میان محمد با یکی از شاگردان مدرسه به نام امیر که ورزش‌کار است، آشنا می‌شود و این آشنایی سرنوشت متفاوتی را برای هر سه نفر آنها به دنبال دارد و ...

در این فیلم نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا به عنوان بازیگر نقش‌آفرینی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.