سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

آیت‌الله علم‌الهدی: فراغت داشته باشم حتما فیلم می‌بینم

آیت‌الله علم‌الهدی

سینماپرس: آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد در گفتگویی با رادیو تهران بیان کرد: اگر روزی فراغتی فراهم شود حتماً یکی از برنامه‌های اصلی‌ام در گذران فراغت، تماشای فیلم‌های فاخر است. چرا که من به هنر هفتم اعتقاد دارم.

به گزارش سینماپرس، برنامه «پارک شهر» رادیو تهران دوشنبه اول مردادماه میزبان آیت الله سیداحمد علم الهدی نماینده مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی بود.

آیت الله علم الهدی در پاسخ به پرسش مجری برنامه درباره اهمیتی که قضاوت جوانان در حوزه موسیقی نسبت به او دارد، گفت: بنده به عنوان یک کارشناس دینی وظیفه دارم در پاسداری از ارزش های دینی و امر به معروف و نهی از منکر عمل کنم، جوانان و مردم برای من خیلی مهم هستند اما بعد از خدا و نه قبل از خدا.

وی افزود: وظیفه ما تبلیغ ارزش ها و آمیزه های دینی و مقابله با منکرات شرعی است، مردم و جوانان هم برای ما محترم هستند. بنده ۲۳ سال دانشگاهی را اداره کردم و در راه اندازی و مدیریت دانشگاه حضور فعال داشتم. زندگیم با جوانان بوده است؛ جوانان برای من عزیزترین موجودات هستند.

آیت‌الله علم الهدی در ادامه افزود: بنده به دلیل شرایط کاری و گرفتاری که داشته‌ام و دارم فرصت گرایش به سرگرمی را ندارم؛ اگر روزی فراغتی فراهم شود حتماً یکی از برنامه‌های اصلی‌ام در گذران فراغت، تماشای فیلم‌های فاخر است. چرا که من به هنر هفتم اعتقاد دارم و امیدوار هستم در توسعه دین و در جریان ابزار تبلیغی دین این هنر به فریاد جامعه ما برسد.

امام جمعه مشهد در پایان گفت: تهاجمی که علیه بنده در فضای مجازی می شود تهاجم در جریان خاصی است و به علت نقد و بی باکی بنده از لحاظ شفاف صحبت کردن و صراحت داشتن در مطرح کردن مشکلات مردم است. بنده در تریبون نماز جمعه مشکلات مردم، مفاسد و عوامل مفاسد را بی پرده بیان می کنم. طبیعی است این تهاجم در مقابل بنده صورت می گیرد اما این تهاجم، تهاجم بی رحمانه ای است چه در داخل و چه در خارج کشور، افتراء و دروغ است.

مخاطبان می توانند برنامه «پارک شهر» رادیو تهران را از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز بشنوید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.