سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲

سریال های طنز روی آنتن آی‌فیلم انگلیسی

سریال دزد و پلیس

سینماپرس: سریال های «دزد و پلیس»، «خانه پدری» و «دیوار» به‌ ترتیب از ۳ و ۴ مردادماه روی آنتن آی‌فیلم انگلیسی خواهند رفت.

به گزارش سینماپرس، «دزد و پلیس» محصول سال ۹۱ مجموعه‌ای طنز-اجتماعی که نخستین‌بار از شبکه سه سیما پخش شد، جایگزین «پژمان» می‌شود.

بهنام تشکر، هومن برق نورد، کمند امیرسلیمانی، شقایق دهقان، مهران رجبی، حمید لولایی، مجید مشیری، عزت‌الله مهرآوران، مرجانه گلچین، بیژن بنفشه‌خواه، امید روحانی و بیوک میرزایی در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.

داستان «دزد و پلیس» از این قرار است: ناصر کاظمی سروان مبارزه با مواد مخدر است که در اثر یک ضربه ناشی از وقوع یک تصادف به سر او حافظه خود را از دست می‌دهد. ناصر پس از وقوع این تصادف شخصیت دیگری پیدا کرده و وقتی که می‌بیند همه از او می‌ترسند سعی می‌کند که اشتباهات خودش را جبران کند اما کم‌کم دوست او داوود به او توضیح می‌دهد که آن‌ها برای یک باند قاچاق مواد مخدر که رییس آن، فردی بسیار بی رحم است کار می‌کردند.

«دزد و پلیس» از چهارشنبه ۳مرداد ساعت ۲۰ GMT پخش می‌شود و بازپخش آن در ساعت‌های ۲، ۸ و ۱۴ روز بعد خواهدبود.

افشای راز «خانه پدری»

مجموعه تلویزیونی «خانه پدری» محصول سال ۱۳۷۹ به کارگردانی فریدون حسن پور که در سال ۱۳۸۰ از شبکه پنج سیما پخش شد، برای اولین بار از آی فیلم انگلیسی پخش و جایگزین سریال «چرخ فلک» می‌شود.

این مجموعه تلویزیونی که مسعود بهبهانی نویسندگی و ایرج محمدی و مهران مهام تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشته‌اند، داستان دختری به نام سارا را به تصویر می‌کشد که متوجه می‌شود خانواده‌ای که در آن بزرگ شده، خانواده واقعی او نیست.

شقایق فراهانی، بهزاد فراهانی، دانیال حکیمی، مجید صالحی، امیر نوری، مرتضی احمدی، اتابک نادری، پوراندخت مهیمن، ثریا قاسمی، سام درخشانی، مهدی فتحی در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مجموعه تلویزیونی «خانه پدری» از چهارشنبه هر شب رأس ساعت ۲۱ GMT و ۱:۳۰ تهران روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن در ساعت‌های ۳، ۹ و ۱۵ روز بعد به‌ وقت GMT خواهد بود.

داستان پلیسی «دیوار»

«دیوار» مجموعه دیگری در ژانر پلیسی است که سعید نعمت‌الله نویسندگی آن را برعهده داشته است و بازیگرانی همچون آتیلا پسیانی، مهدی سلطانی، فریبا کوثری، کامران تفتی، تینا آخوندتبار و مهرداد صدیقیان در آن ایفای نقش کرده‌اند.

پخش مجموعه تلویزیونی «دیوار» نیز از پنجشنبه ۴ مرداد ساعت ۲۲ GMT آغاز می‌شود و تکرار آن در ساعت‌های ۴، ۱۰ و ۱۶ روز بعد خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.