سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶

تقدیر ستاد کل نیروهای مسلح از نمایش «دریادلان»

نمایش دریادلان

سینماپرس: سرتیپ ابوالفضل شکارچی به نمایندگی از سوی محمدحسین باقری، در نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برای اجرای نمایش محیطی «دریادلان» تقدیر و تشکر کرده است.

به گزارش سینماپرس، سرتیپ ابوالفضل شکارچی، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی به نمایندگی از سوی محمدحسین باقری ریاست ستاد کل نیروهای مسلح؛ نامه ای خطاب به سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری نوشت و از فعالیت‌های ارزشمند و همت وی برای اجرای نمایش محیطی «دریادلان» تقدیر کرده است.

در بخشی از این نامه آمده است:

«بدون شک یکی از وظایف مهم و کلی نهادها و سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه، حفظ ارزشهای نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با برنامه‌ریزی و سیاستگذاری درست سبب سربلندی جامعه ایران سالامی خواهد شد.

در همین راستا از طرف ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، از اقدام ارزشمند و همت والای جنابعالی، نسبت به برپایی مراسم نمایش محیزی«دریادلان» با موضوع شهدای مظلوم غواص که به کارگردانی امیرحسین شفیعی و جمعی از هنرمندان جوان زبده طی ایام ماه مبارک رمضان در آبنمای تئاترشهر اجرا شد، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

موفقیت روزافزون جنابعالی و همکاران محترمتان و کارگردان فرهیخته و جمعی از هنرمندان جوان که در اجرای نمایش موفق با هنرمندی یاد و نام شهدای غواص را گرامی‌ داشتند در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت و رهبری حکیمانه مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله ‌العالی) از درگان ایزد منان مسالت می‌نمایم. »

نمایش محیطی «دریادلان» به کارگردانی امیرحسین شفیعی، طراحی حرکت علی براتی و مشاور کارگردان حسین مسافرآستانه خرداد و تیرماه سال جاری با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و اداره کل هنرهای نمایشی در آبنمای تئاترشهر به اجرا در آمد و با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شد.

امیرحسین شفیعی قرار است در تابستان امسال نمایش «نامیرا» را اجرا کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.