چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

رییس انجمن عالی هنرها و فنون سینما:

قرار است در جشن بیستم بی‌محابا خرج نکنیم

تورج منصوری

سینماپرس: تورج منصوری با اشاره به اینکه مرحله اول داوری بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران هفتم مرداد ماه به پایان می رسد، تاکید کرد مراسم این دوره قطعا با رویکرد صرفه جویی در هزینه های اضافی برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس، تورج منصوری رییس انجمن عالی هنرها و فنون سینما با اشاره به ادامه داوری بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران به یک خبرگزاری گفت: در حال حاضر کارهای مربوط به داوری بخش اول در حال انجام است و تا ششم مرداد ماه داوری مرحله اول به پایان می رسد و بعد از آن بلافاصله داوری مرحله دوم آغاز می شود.

وی توضیح داد: بعد از جمع آوری آرای مرحله اول داوری و شمارش آرا، پس از ۷۲ ساعت نامزدهای مرحله اول انتخاب و معرفی می شوند تا مرحله دوم داوری بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران آغاز  شود.

رییس انجمن عالی هنرها و فنون سینما بیان کرد: در فاصله ای که قرار است داوری بخش دوم انجام شود، تصمیم نهایی برای چگونگی برگزاری جشن بزرگ سینمای ایران گرفته می شود و به اطلاع اهالی خانه سینما می رسد.

 وی درباره حاشیه های به وجود آمده درباره لغو برگزاری مراسم جشن یا برگزاری مختصر آن توضیح داد: در حال حاضر هیچ تصمیمی در زمینه چگونگی برگزاری جشن بزرگ سینمای ایران و یا امکان دعوت از چه تعداد مهمان، گرفته نشده و نمی دانیم قرار است این جشن نسبت به دوره های قبل با چه تفاوت هایی همراه باشد.

منصوری گفت: این دوره از جشن بزرگ سینمای ایران قطعا با رویکرد صرفه جویی در هزینه های اضافی برگزار می شود و قرار است در این دوره بی محابا خرج نکنیم بلکه مناسب با شرایط اقتصادی کشور رفتار کنیم و اگر می توانیم چیزی را صرف جویی کنیم حتما در این زمینه اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران حتما برگزار می شود و تنها شکل برگزاری آن با تغییراتی همراه خواهد بود و ممکن است در این بخش به نوعی از برگزاری جشن بزرگ سینمای ایران برسیم که مورد قبول همه قرار گیرد.

رییس انجمن عالی هنرها و فنون سینما در پایان گفت: به هرحال برگزاری هر مراسمی می تواند ناراضی و یا منتقد داشته باشد و این مساله کاملا طبیعی است ولی آنچه برای ما خیلی مهم است اینکه استاندارد داوری ها در این دوره افزایش پیدا می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.