چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷

اجرای «سوءتفاهم» به زبان فرانسوی در مرکز تئاتر مولوی

نمایش «سوءتفاهم»

سینماپرس: نمایش «سوءتفاهم» به کارگردانی جواد مولانیا از پنج شنبه ۴ مرداد در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به صحنه می‌رود.

به گزارش سینماپرس، نمایش «سوءتفاهم» اثر آلبرکامو و کارگردانی جواد مولانیا از فردا ۴ مرداد ساعت ۲۰:۳۰ در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به زبان فرانسه اجرا می شود.

«سوءتفاهم» را جواد مولانیا، استاد رشته عکاسی دانشگاه علم و فرهنگ کارگردانی کرده و عوامل و بازیگران این نمایش نیز جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته زبان های خارجی دانشگاه تهران هستند.

نمایش «سوءتفاهم» درباره مردی است که به بهانه دیدن خواهر و مادرش پس از سال ها به مسافرخانه ای دوردست وارد می شود. خانواده اش او را نمی شناسند و ...

در این نمایش به ترتیب ورود نازنین خلیلیان (مهمان از گروه تئاتر مردم)، مهشاد بهرامی نژاد، مهرناز فراهانی، محمد ذبحی به ایفای نقش می پردازند.

علاوه بر این در نمایش «سوءتفاهم» عطیه شریعتی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، فاطره اصحابی دستیار دوم کارگردان و مدیر تولید، ادریس محمدی طراح پوستر و بروشور، پویا مرئی گرافیست، محبوبه میرزایی طراح گریم، محمود صادقی ساخت دکور، سارا حدادی از گروه You Studio مشاور رسانه ای و مصطفی قاهری عکاس همکاری می کنند.

علاقه‌مندان برای دیدن نمایش «سوءتفاهم» که تا ۱۹ مرداد ماه هر روز غیر از شنبه‌ها، ساعت ۲۰:۳۰ به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.