چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱

توافق سینما با تلویزیون برای پخش تیزرها

سالن سینما

خبرگزاری فارس: رئیس کانون پخش‌کنندگان سینما از توافق تهیه‌کنندگان و پخش‌کنندگان سینما با صداوسیما برای پخش تیزرها خبرداد.

علی سرتیپی رئیس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران درباره جلسه‌ای که در خانه سینما درباره تیزرهای تلویزیونی برگزار شد، اظهار داشت: چند روز پیش  به دعوت خانه سینما جلسه‌ای با حضور نمایندگانی از صنف تهیه‌کنندگان و پخش‌کنندگان سینما و آقایان عباس مهدوی‌فر(مدیرکل بازرگانی صداوسیما) و مهدی یادگاری (مسئول تامین برنامه‌های صداوسیما) برگزار شد. 

وی ادامه داد: در این جلسه توافقاتی خوبی بین اهالی سینما و تلویزیون صورت گرفت و قرار شد سینما و تلویزیون با تعاملات بیشتر در آینده در جهت اعتلا گام بردارند. 

رئیس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران درباره توافقات صورت گرفته در این جلسه بیان کرد: توافقاتی درباره ساخت تیزرهای تلویزیونی و پخش بیشتر آنها از تلویزیون صورت گرفت و قرار شد در جهت ساخت تیزرهای با کیفیت تلویزیونی صندوقی ایجاد شود.

پخش‌نشدن تیزرهای برخی فیلم‌ها از تلویزیون و پخش آن‌ها از شبکه‌های ماهواره‌ای یکی از موضوعات چالشی سال‌های اخیر در سینما بوده است. به نظر می‌رسد توافق سینما با تلویزیون برای پخش تیزر فیلم‌ها اقدام مثبتی در راستای حل این چالش است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.