شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲

نقد و بررسی فیلم مستند «نجات» در سالن سینماحقیقت

فیلم مستند «نجات»

سینماپرس: برنامه‌ این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» به نمایش و نقد فیلم مستند «نجات» با حضور کارگردان اثر و یک منتقد مهمان اختصاص دارد.

به گزارش سینماپرس، فیلم مستند «نجات» از ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه ۷ مرداد در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش عمومی درآمده و سپس با حضور امیرحسین نوروزی کارگردان، ناصر صفاریان مسئول نمایش و نشست فیلم‌ها و رضا صائمی منتقد مهمان مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

در خلاصه موضوع مستند «نجات» آمده است: «اما ... در میون این هیاهو، فریاد کمک و درخواست نجات، نقش‌های دیگه‌ای برای آدم‌ها رقم می‌زد؛ نقش‌هایی فراتر از جنگیدن.»

عوامل تولید این فیلم مستند عبارتند از: نویسنده و کارگردان: امیرحسین نوروزی، فیلمبرداران: امیرحسین نوروزی، سیدمرتضی موسوی، مروان فاضل و شهید حمزه العبودی، تدوین: محدثه گلچین عارفی، صداگذار: نوید سالاری‌مقدم، تهیه‌کنندگان: مرتضی شعبانی و امیرحسین نوروزی.

مستند «نجات» برای اولین بار در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش درمی‌آید.

علاقمندان جهت تماشای این فیلم مستند و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه ۷ مرداد به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.

شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.