یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

مهرداد اسکویی برای جوانان سیستانی ورک شاپ برپا کرد

مهرداد اسکویی

سینماپرس: به همت انجمن سینمای جوانان استان سیستان و بلوچستان، کارگاه ۲ روزه تخصصی فیلم مستند با حضور مهرداد اسکویی در زاهدان برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، بیش از ۳۵ تن از مستندسازان این استان و علاقه مندان به این حرفه در کارگاه ۲ روزه تخصصی مهرداد اسکویی حضور داشتند و با این کارگردان گفتگو کردند.

اسکویی در این کارگاه با فیلمسازان جوان علاقه مند درباره روایت و درام در فیلم مستند گفتگو کرد و تجربیات خود را در اختیار جوانان سیستان و بلوچستان گذاشت.

مازیار مشتاق گوهری مدیر انجمن سینمای جوانان استان سیستان و بلوچستان نیز با بیان اینکه دوره های آموزشی تخصصی، تاثیر به سزایی در بهبود کیفیت کار فیلمسازان استان می گذارد، گفت: با توجه به بعد مسافت استان ما از مرکز و کمبود امکانات آموزشی، تلاش می کنیم با برگزاری این دوره ها مسیر را برای افزایش سطح دانش فیلمسازان استان و هنرجویان این عرصه هموار کنیم.

وی بیان کرد: نتایج این دوره های آموزشی در سال های بعد مشخص خواهد شد و امید داریم با تلاش مسئولان و علاقه مندان به فیلمسازی و توجه بیشتر مدیران استانی به امر تامین امکانات، شاهد تحول چشمگیر در سینمای مستند و داستانی استان باشیم.

این مستندساز تاکید کرد: علی رغم امکانات مادی بسیار اندک در عرصه فیلمسازی، نیروهای با استعداد و پرتلاشی داریم که نمایندگان شایسته استان در جشنواره های ملی و بین المللی بوده اند.

مهرداد اسکویی، مدرس این دوره  با حدود ۵۰۰ حضور ملی و بین المللی و کسب بیش از ۱۲۰ جایزه معتبر یکی از شخصیت های شناخته شده مستندسازی ایران است. انجمن سینمای جوانان استان سیستان و بلوچستان برنامه های آموزشی بلند مدتی با حضور سایر اساتید مطرح کشوری نیز در نظر دارد.

این کارگاه با همکاری اداره کل ارشاد استان و صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.