سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴

آخرین وضعیت فیلم سینمایی «هیاهوی انزوا»

محمد احمدی در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

سینماپرس: نیمی از فیلمبرداری فیلم سینمایی «هیاهوی انزوا» به کارگردانی علی جابری انصاری به پایان رسید.

به گزارش سینماپرس، محمد احمدی تهیه کننده سینما در گفتگو با یک خبرگزاری درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «هیاهوی انزوا» به کارگردانی علی جابری انصاری گفت: در حال حاضر فیلمبرداری بیش از نیمی از این فیلم در تهران به پایان رسیده البته بقیه لوکیشن های «هیاهوی انزوا» هم در تهران است.

به گفته احمدی، «هیاهوی انزوا» یک فیلم سه اپیزودی است که تاکنون فیلمبرداری یک اپیزود آن به پایان رسیده و گروه این روزها مشغول فیلمبرداری اپیزود دوم آن هستند و تا ۲ ماه دیگر «هیاهوی انزوا» آماده نمایش می شود.

این تهیه کننده بیان کرد: هنوز برای تدوین این اثر با کسی به نتیجه نرسیده ایم با این وجود بچه های دفتر فیلمسازی خودمان بخشی از راف کات های آن را انجام داده اند.

وی در پایان گفت: این فیلم یک اثر اجتماعی و در واقع یک کمدی تلخ است که در نظر داریم آن را برای سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده کنیم.

«هیاهوی انزوا» طنز تلخ اجتماعی در مورد سه شخصیت است که علی رغم هیاهوی بی حد و حصر، احساس تنهایی می‌کنند و در راه پر کردن این تنهایی به شناخت عمیق تری از ابرشهر تهران و وجود خودشان می‌رسند. داستان‌های این سه شخصیت به طور موازی پیش می‌رود و در نهایت هر سه نفر مصمم‌تر با درک عمیق تری از خود در هیاهوی تهران به راهشان ادامه می‌دهند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: علی جابرانصاری، فیلمنامه: مریم نجفی و علی جابر انصاری، بازیگران: فروغ قجابگلی، مهدی ساکی، امیرحسام بختیاری، بهناز جعفری، مجری طرح: پگاه احمدی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: چاووش هنرآموز، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا جهان پناه، طراح صحنه و لباس: پیام فروتن، طراح گریم: محمود دهقانی، صدابردار: علی کیان ارثی، تهیه کننده: محمد احمدی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.