چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵

«زندانی ها» معنوی است، اما با زبان طنز

مسعود ده نمکی

جوان آنلاین: برخلاف اخبار منتشر شده «زندانی ها» فیلمی سیاسی و یا تاریخی نیست. این اثر فیلمی است با مفهوم معنوی، اما با زبان طنز.

مسعود ده نمکی، کارگردان فیلم‌های "اخراجی ها" و "معراجی ها" از اتمام مراحل فیلمبرداری فیلم «زندانی ها» در تیر ماه خبر داد و گفـت: در حال حاضر فیلم در پروسه و مراحل تدوین و صداگذاری و موسیقی قرار دارد، اما زمان پخشش مشخص نیست. این در حالی است که مسعود ده نمکی تمایل به اتمام این اثر در سکوت کامل خبری دارد.
بازیگران «زندانی ها»، بازیگران "اخراجی ها" و "معراجی ها" نیستند
به گفته ده نمکی، «زندانی ها» فیلمی پر بازیگر است و گروه بازیگران آن نسبت به ساخته‌های پیشین ده نمکی همچون "اخراجی ها" و "معراجی ها" متفاوت خواهد بود.
«زندانی ها» معنوی است، اما با زبان طنز
مسعود ده نمکی، کارگردان فیلم «رسوایی» در پایان در خصوص موضوع فیلم «زندانی ها» تصریح کرد: برخلاف اخبار منتشر شده «زندانی ها» فیلمی سیاسی و یا تاریخی نیست. این اثر فیلمی است با مفهوم معنوی، اما با زبان طنز.
به پایان رساندن فیلم «زندانی ها» در سکوت کامل خبری
ده نمکی پیشتر در خصوص این فیلم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشته بود: زندانی‌ها پروانه ساخت گرفت تا رسماً وارد چرخه تولید شود. برخلاف اخبار منتشر شده زندانی‌ها فیلمی سیاسی و یا تاریخی نیست و موضوع آن اخلاقی معنوی و اجتماعی است. انشالله در یادداشت‌های روزانه جزییات بیشتری خواهم نوشت. دعا کنید تا می‌شود بتوانیم فیلم را در سکوت و بدون حاشیه به پایان برسانیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.