شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

اعتراض شماری از بازیگران برادوی مقابل کاخ سفید

اعتراض شماری از بازیگران برادوی مقابل کاخ سفید

سینماپرس: شماری از بازیگران نمایش‌های مشهور برادوی قصد دارند روز دوشنبه با برگزاری تجمعی مقابل کاخ سفید دست به اعتراض بزنند.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، شماری از بازیگران نمایش‌های مشهور برادوی قصد دارند روز دوشنبه برابر کاخ سفید جمع شوند.

این بازیگران که اعلام کرده‌اند ترانه‌هایی از نمایش‌های «بینوایان»، ‌«جادوگر» و «اشک‌ها و لبخندها» را می‌خوانند، در پارک لافایت گرد می‌آیند.

این گروه شامل رزی اودانل کمدین آمریکایی و شماری از بازیگران بزرگ‌ترین نمایش‌های موزیکال برادوی تصمیم دارند در اعتراض به سیاست‌ها ترامپ بیرون کاخ سفید ترانه بخوانند.

«ترانه مردم» از نمایش «بینوایان»، ترانه مشهور ۱۹۶۵ با عنوان «آنچه دنیا اکنون به آن نیاز دارد عشق است» ساخته برت باکاراک، «یک روز جدید» از «جادوگر» فیلم موزیکال محصول ۱۹۷۸ به کارگردانی سیدنی لومت با بازی دایانا راس و مایکل جکسون  و «از هر کوهی بالا برو» از «اشک‌ها و لبخندها» ‌برای اجرا در این پارک انتخاب شده‌اند.

این بازیگران از نمایش‌های «زیبا»، «همیلتون»، «شبح اپرا»، «شاه و من»، «بینوایان»، «سیندرلا»، «زانادو»، «تهیه کنندگان» و شماری از دیگر نمایش‌های مشهور انتخاب شده‌اند.

قرار است سفر این گروه از نیویورک به واشنگتن و اعتراض آنها در فیسبوک منتشر شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.