شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

تاکید دبیر اجرایی جشنواره سلامت بر حضور پر رنگ استارتاپ‌ها؛

حجازی: یکی از ظرفیت‌های جشنواره کمک به بالندگی استارتاپ‌هاست

محمدعلی حجازی، دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی فیلم سلامت

سینماپرس: دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی فیلم سلامت بر لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای حضور استارتاپ‌های مرتبط با حوزه بهداشت و سلامت در سومین جشنواره فیلم سلامت تاکید کرد.

به گزارش سینماپرس، محمدعلی حجازی، دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی فیلم سلامت، طی ابلاغی به دبیر کمیته رویدادهای استارتاپی جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال سلامت، خواستار فراهم آوردن مقدمات و بسترهای لازم در راستای حضور تمامی استارتاپ‌های مرتبط با جشنواره فیلم سلامت در این آوردگاه شد.

حجازی در این‌باره می‌گوید: «یکی از ظرفیت‌های مهم جشنواره فیلم سلامت، کمک به رشد استارتاپ‌های مرتبط با موضوع سلامت است که به‌حتم در طی مسیر، پربارتر شدن این حوزه را به همراه دارد».

او در ادامه سخنان خود می‌افزاید: «از تعامل با جامعه مخاطبان کسب و کارهای حوزه سلامت و ایجاد فضایی در راستای یکپارچگی فرهنگی برای گسترش و ارتقای سطح آگاهی و دانش مردم با موضوعات سلامت نیز می‌توان به عنوان دیگر ظرفیت‌های این همکاری یاد کرد».

سومین جشنواره فیلم سلامت با هدف نمایش آثار ایرانی با محوریت نقش سلامت در زندگی انسان و با شعار «سلامت برای همه؛ اجتماعی شدن سلامت» از تاریخ ۱ تا ۵ شهریور ۹۷ به ریاست سید محمدهادی ایازی و دبیری محمد کیاسالار برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.