شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱

فیلم/ اولین تیزر نمایش «آپ آرت مان»

نمایش  «آپ آرت مان»

سینماپرس: اولین تیزر نمایش کمدی اجتماعی «آپ آرت مان» به کارگردانی امیر شاه‌علی رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، همزمان با فعال شدن امکان خرید بلیت روزهای جدید نمایش کمدی اجتماعی «آپ آرت مان» از بسته تخفیفی ویژه و تیزر این نمایش رونمایی شد. گرافیک و ساخت تیزر این نمایش بر عهده مهدی شهریاری بوده است.

همچنین مخاطبان این نمایش در هنگام خرید بلیت از ۲۰ تا ۴۰ درصد تخفیف ویژه بهرمند شده و دانشجویان همه رشته ها و هنرجویان آموزشگاه های هنری نیز تا روز پایانی اجرا می توانند با استفاده از کد مشخص شده در سایت یا مراجعه حضوری به گیشه از ۴۰ درصد تخفیف استفاده کنند.

«آپ آرت مان» نمایشی که در ششمین جشنواره تئاتر شهر نیز حضور داشت با نگاهی طنز و کمدی به برخی مشکلات و آسیب های اجتماعی جامعه امروز می پردازد. نمایشنامه این اثر نوشته سپیده قربانی چندی پیش در مراسم جایزه اکبر رادی به عنوان یکی از متون برگزیده معرفی شده است.

امیر شاه علی کارگردانی این اثر را بر عهده داشته و محمدرضا ایمانیان، غزل میرزایی، فائقه شلالوند، سهیل بابایی، مهناز مهدی زاده، امیر شاه علی بازیگران این نمایش هستند که رضا داوود نژاد و سهی بانو ذوالقدر نیز به عنوان صداپیشه با گروه نمایش همکاری می کنند.

نمایش کمدی اجتماعی «آپ آرت مان» که از یازدهم مرداد ماه هر شب ساعت ۲۱ در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان اجرا می شود فقط تا پایان مردادماه روی صحنه خواهد بود و به هیچ عنوان امکان تمدید نیز ندارد.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از سرپرست گروه و مشاور: مسعود مهرابی، مدیر تولید: هاتف کلاته، مجری طرح: محمود پیری، طراح صحنه و نور: محمد موسوی، طراح گریم: سارا ولی زاده، طراح لباس: سارا مژده، طراح پوستر و بروشور: منصور نصیری، دستیار کارگردان: آیدین صمیمی، مشاور رسانه ای و مدیر تبلیغات: محمدرضا ایمانیان، ساخت و گرافیک تیزر: مهدی شهریاری اجرای گریم: بنفشه امین، عکاس: مهشاد قصابها.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.