شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳

«دم‌سرخ‌ها» در محرم‌ هم اکران می‌شود!

فیلم سینمایی «دم سرخ ها»

خبرگزاری فارس: سعید سعدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دم‌سرخ‌ها» گفت: اگر کف فروش فیلم پایین نیاید، ما بعد از دهه اول ماه محرم نیز می‌توانیم اکران «دم‌سرخ‌ها» را ادامه دهیم.

سعید سعدی تهیه‌کننده سینمای ایران درباره پروژه‌های سینمایی خود گفت: فیلم سینمایی «دم‌سرخ‌ها» از چهارشنبه هفته گذشته به سرگروهی «باغ‌کتاب» نمایش خود را آغاز کرده است. این فیلم یک فیلم کمدی است و داستان جذابی را روایت می‌کند.

وی در پاسخ این سؤال که تصور نمی‌کنیم آغاز اکران یک فیلم کمدی در روزهایی که به ماه محرم نزدیک می‌شویم، به فروش فیلم صدمه بزند، بیان کرد: ما چاره‌ای جز اکران فیلم در این بازه زمانی نداشتیم؛ البته اگر کف فروش فیلم پایین نیاید، ما بعد از دهه اول ماه محرم نیز می‌توانیم اکران فیلم سینمایی «دم‌سرخ‌ها» را ادامه دهیم.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ‌زده» خاطرنشان کرد: این روزها در حال مذاکره با پخش‌کننده‌ مناسبی برای اکران فیلم سینمایی «مغزهای کوچک‌ زنگ‌زده» هستیم. برنامه‌ریزی ما برای اکران این فیلم اواخر مهرماه سال جاری است و امیدواریم که بتوانیم اکران مناسبی برای این فیلم مهیا کنیم.

سعدی درباره وضعیت فیلم سینمایی «پریسا» گفت: این فیلم چند اصلاحیه دارد که در حال انجام آن‌ها هستیم و به محض اتمام اصلاحیه‌ها درباره اکران آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.