یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

فرزاد فرزین در سریال «رقص روی شیشه» بازی می‌کند

فرزاد فرزین

سینماپرس: فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ علاوه‌ بر خوانندگی برای سریال نمایش خانگی «رقص روی شیشه» به‌ عنوان بازیگر نیز در این سریال حضور دارد.

به گزارش سینماپرس، پس از بازیگران سرشناسی که حضورشان در مجموعه شبکه نمایش خانگی «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه کنندگی پیمان جعفری قطعی شد، این بار نوبت فرزاد فرزین خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان است که در این سریال بعنوان بازیگر حضور داشته باشد. فرزین یکی از خوانندگان پاپ است که چندین تجربه در عرصه بازیگری داشته و این بار قرار است در کنار ستاره های مطرح سینما، به بازیگری بپردازد و بار دیگر خود را در جایگاه بازیگر محک بزند.

سریال موفق «عاشقانه» به تهیه کنندگی مهدی گلستانه آخرین حضور این خواننده در مقابل دوربین بوده است و این دومین همکاری فرزین با مهدی گلستانه محسوب می شود که این بار کارگردانی «رقص روی شیشه» را بر عهده دارد.

همچنین فرزاد فرزین در کنار دیگر ستاره های موسیقی کشورمان، خوانندگی تیتراژ برخی از قسمت های سریال ٢۶ قسمتی «رقص روی شیشه» که فیلمنامه آن براساس طرحی از ابوالفضل کاهانی و به قلم طلا معتضدی به نگارش درآمده را نیز بر عهده خواهد داشت.

عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه کننده: پیمان جعفری، کارگردان: مهدی گلستانه، مجری طرح: مانترا فیلم تابا، سرمایه گذاران: مهرداد امیررضوانی – مهدی گلستانه، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچی، مدیر تولید: فروغ شاهسوند، مدیر برنامه ریزی  و دستیار اول کارگردان، عادل معصومیان، طراح لوگو: محمد روح الامین، عکاس: حبیب مجیدی، مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.