یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

نمایش فیلم مستند «اینستاگرامر» در جشنواره یونانی

 فیلم مستند «اینستاگرامر»

سینماپرس: فیلم مستند «اینستاگرامر» ساخته سینا کیان‌پور امروز در جشنواره بین‌المللی فیلم «یراپترا» یونان نمایش داده می شود.

به گزارش سینماپرس، پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «یراپترا» Ierapetra از دیروز شنبه ۱۳ مردادماه در کشور یونان آغاز به کار کرده و مستند «اینستاگرامر» ساخته سینا کیان‌پور در بخش پانوراما و مسابقه فیلم‌های بلند جشنواره به نمایش درمی‌آید.

در این دوره از جشنواره «یراپترا» یونان، ۹۸ فیلم از ۳۹ کشور جهان حضور دارند.

این جشنواره تا روز ۱۸ مرداد ادامه خواهد داشت.

مستند «اینستاگرامر» سال گذشته برای اولین بار در بخش مسابقه ملی یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به نمایش درآمد.

Instagrammer (2017)

در خلاصه موضوع این فیلم ۸۰ دقیقه‌ای آمده است: «دنیای جدید، رسانه‌های جدید، ستاره‌های جدید... ما در عصری زندگی می‌کنیم که به واسطه‌ی تکنولوژی، هر کسی می‌تواند با تلفن همراه خود به شهرت دست پیدا کند؛ شهرتی که مختص دنیای مجازیِ این روزهای ما است. «اینستاگرامر» داستان پیدایش و رشد ستاره‌های دنیای اینستاگرام است؛ ستاره‌هایی که نمی‌توان دلیلی برای ستاره‌شدن‌شان پیدا کرد.»

سینا کیان‌پور متولد سال ۱۳۶۸ در تهران و فارغ‌التحصیل کارشناسی سینما از دانشگاه سوره و کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه تهران است. در کارنامه‌ فیلمسازی او، ساخت مستند «برای زمستان آماده شو!» به تهیه‌کنندگی دانشگاه کنراد ولف آلمان هم به چشم می‌خورد.

کیان‌پور هم‌اینک برای نمایش فیلمش در جشنواره یراپترا در کشور یونان حضور دارد. اولین نمایش اینستاگرامر برای عصر امروز یکشنبه ۱۴ مرداد برنامه‌ریزی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.