سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲

توسط ستاد صیانت از آثار سینمایی و سمعی و بصری صورت گرفت:

کشف و ضبط بیش از ۱۸۵ هزار کالای غیرمجاز فرهنگی

کشف سه میلیون فیلم قاچاق و غیرمجاز

سینماپرس: با همکاری پلیس امنیت ناحیه ۷ تهران بزرگ و کارشناسان ستاد صیانت از آثار سینمایی و سمعی و بصری، دو عملیات گسترده در راستای برخورد با عاملین عمده تولید و توزیع محصولات غیرمجاز فرهنگی اجرا شد.

به گزارش سینماپرس؛ یکی از مهم‌ترین عملیات‌های یک سال اخیر نهم و دهم مردادماه اجرا شد که طی آن تعداد ۱۸۵ هزار کالای غیرمجاز فرهنگی کشف و نسبت به شناسایی یک چاپخانه متخلف و هم‌چنین محل بسته‌بندی محصولات غیرمجاز اقدام و به مقامات قضایی معرفی شدند.

با به دست آمدن مجموعه‌ای از مستندات، سه شبکه فعال قاچاق و دو کارخانه تولید DVD شناسایی شدند که پرونده رسیدگی به تخلفات آنها جهت برخورد جدی در دست بررسی است.

اجرای دو عملیات گسترده و کشف و ضبط بیش از ۱۸۵ هزار کالای غیرمجاز فرهنگی

همان‌گونه که در همایش ساماندهی عرضه محصولات فرهنگی مطرح شد از کسانی که در خصوص شناسایی افراد و واحدهای متخلف با ستاد صیانت همکاری کردند قدردانی به عمل آمد.

ستاد صیانت امیدوار است با اطلاع‌رسانی صورت گرفته به واحدهای فعال در عرصه عرضه محصولات فرهنگی و هم‌چنین نظارت‌های دائمی شرایط مناسب‌تری در عرضه محصولات شبکه نمایش خانگی حاکم شود، هم‌چنین این ستاد تا ریشه‌کن شدن تخلفات به فعالیت جدی خود ادامه داده و به زودی نتایج مطلوبی به دست خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.