سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸

«تهران من» به پشت پرده ماجراها و خبرها می پردازد

برنامه تهران من

خبرگزاری مهر: مدیر گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران درباره ویژگی های برنامه «تهران من» و اینکه قرار است به پشت پرده ماجراها و خبرها بپردازد، صحبت کرد.

علیرضا مبینی مدیر گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران درباره برنامه «تهران من» که حدود یک ماه است پخش آن از رادیو تهران آغاز شده است، گفت: این برنامه اتفاقات عصر تهران را در زمینه های ورزشی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی پوشش می دهد.

وی در پاسخ به اینکه بسیاری از برنامه های صبحگاهی و عصرگاهی شبکه های رادیویی به پوشش وقایع و اتفاقات می پردازند درباره شاخصه های «تهران من» توضیح داد: این برنامه سه ماه، پیش‌تولید داشت تا با مشکل همپوشانی با دیگر برنامه ها مواجه نشود و یکی از ویژگی های این برنامه این است که در آن مستندهای گزارشی پخش می شود زیرا این روزها همه مردم خبرها را در تلفن های همراه خود می خوانند بنابراین ما باید به لایه های زیرین یک خبر برویم.  

مبینی اضافه کرد: ما در این مستندگزارش ها به پشت پرده یک خبر می پردازیم و بررسی می کنیم که مثلا شاید نداشتن تفریحگاه های مناسب یکی از دلایل ترافیک تهران باشد.

مدیرگروه تهران و رویدادهای رادیو تهران با اشاره به پرونده هایی که در این رادیو به عنوان مستندگزارش ساخته شده است، گفت: ما سعی می کنیم با مستندهای اجتماعی و اقتصادی که ساخته می شود به لایه های عمیق تر یک اتفاق و مسایل مبتلابه تهران برویم.

وی در پایان درباره پخش این مستندها توضیح داد: این مستندها هر از گاهی از برنامه پخش می شود و بیشتر مناسبتی است، اما حدود یک ماه دیگر پخش مستندها هر روزه می شود و از مردم هم می خواهیم نظراتشان را درباره این مستندها ارایه کنند.

برنامه «تهران من» به تهیه کنندگی اسماعیل باستانی، اجرای امین قاضی و سردبیری بشیر جعفری نیا هر روز عصر ساعت ۱۷ تا ۲۰ از رادیو تهران پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.