چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳

اعلام آمار مخاطبان ۱۰ نمایش روی صحنه تا ۱۲ مردادماه

اداره کل هنرهای نمایشی

سینماپرس: مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر آمار تماشاگران ۱۰ تمایش خود را تا پایان روز ۱۲ مرداد ماه اعلام کردند.

به گزارش سینماپرس، روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی اعلام کرد، نمایش خسیس به کارگردانی مریم کاظمی که در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است طی ۱۹ اجرایی که تا ۱۲ مرداد ماه داشته میزبان ۵۵۴۷ تماشاگر بوده و در گیشه ۱ میلیادر و ۲۱۸ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال را به نام خود ثبت کرده است. برای این نمایش ۸۵۳ بلیط تمام بها ، ۱۵۴۳ بلیط نیم بها ، ۱۶۸۱ بلیط تخفیف دار و ۱۴۷۰ بلیط میهمان ارائه شده است.

نمایش ریچارد سوم اجرا نمی شود به کارگردانی روح اله جعفری نیز که در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر ۱۲ اجرای خود را پشت سر گذاشته میزبان ۷۵۳ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۲۷۸ بلیط تمام بها ، ۷۱ بلیط نیم بها ، ۱۲۹ بلیط تخفیف دار و ۲۴۵ بلیط میهمان ارائه شده که در گیشه به رقم ۱۲۵ میلیون و ۱۰ هزار ریال رسیده است.

سس توت فرنگی عنوان نمایشی به کارگردانی مهدی پاشایی است که در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است. این نمایش در ۱۱ اجرایی که تا ۱۲ مرداد داشته میزبان ۴۳۷ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۲۹ بلیط تمام بها ، ۵۷ بلیط نیم بها ، ۶۲ بلیط تخفیف دار و ۱۸۹ بلیط میهمان صادر شده است. این نمایش در گیشه ۶۲ میلیون و ۱۳۰ هزار ریال دارد.

نمایش دیگر این تالار با عنوان گزارش وضع هوا را عاطفه تهرانی کارگردانی کرده است. این نمایش نیز در ۱۱ اجرایی که داشته میزبان ۳۷۲ تماشاگر بوده است. برای آن ۱۱۷ بلیط تمام بها ، ۲۹ بلیط نیم بها ، ۴۹ بلیط تخفیف دار و ۱۷۷ بلیط میهمان ارائه شده که در گیشه مبلغ ۵۱ میلیون و ۲۱۰ هزار ریال برایش ثبت شده است.

در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر دو نمایش روی صحنه هستند. پانزده سال آینده عنوان نمایشی است که سعید زارع آن را کارگردانی کرده و تا ۱۲ مرداد ۱۵  نوبت روی صحنه رفته است. برای این نمایش ۸۰ بلیط تمام بها ، ۱۸ بلیط نیم بها ، ۲۱ بلیط تخفیف دار و ۲۳۱ بلیط میهمان راارئه شده که در مجموع ۳۵۰ تماشاگر را شامل می شود. گیشه این نمایش ۳۱ میلیون و ۷۴۰ هزار ریال ثبت شده است.

خداحافظ باغ آلبالوی من به کارگردانی سارا مخاوات نیز طی ۱۵ اجرای خود میزبان ۳۷۱ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۷۱ بلیط تمام بها ، ۲ بلیط نیم بها ، ۶۶ بلیط تخفیف دار و ۲۳۲ بلیط میهمان ارائه شده و گیشه آن ۳۷ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال ثبت شده است.

تماشاخانه سنگلج این روز ها شاهد اجرای دو نمایش آقا دلبر و افرا است.

برای نمایش آقا دلبر از تاریخ ۷ تا ۱۲ مرداد ماه جاری ۱۸ بلیط تمام بها ، ۱۰۸ بلیط نیم بها ، ۱۷۴ بلیط تخفیف و ۴۷۴ بلیط میهمان برای ۷۷۴ تماشاگر ارائه شده است. گیشه این نمایش ۵۰ میلیون و ۲۵۵ هزار ریال بوده است.

نمایش افرا به کارگردانی سهیل ساعی نیز در این بازه زمانی میزبان ۳۴۱ تماشاگر بوده که ۱۵ بلیط تمام بها ، ۲۸ بلیط نیم بها ، ۲۳۱ بلیط تخفیف دار و ۶۷ بلیط میهمان را شامل می شود. گیشه این نمایش ۴۹ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال ثبت شده است.

تالار هنر تنها سالن تخصصی تئاتر کودک و نوجوان اداره کل هنرهای نمایشی نیز مرداد ماه دو نمایش را روی صحنه دارد.

نمایش شازده کوچولو به کارگردانی آناهیتا غنی زاده تا ۱۲ مرداد میزبان ۲۷۱۱ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۶۴۹ بلیط تمام بها ، ۶۱۲ بلیط نیم بها ، ۱۸۳ بلیط تخفیف دار و ۲۶۷ بلیط میهمان ارائه شده است. این نمایش در گیشه ۳۷۵ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال دارد.

نمایش چارلی و کارخانه شکلات سازی به کارگردانی فریبا دلیری نیز در این بازه زمانی ۳۶۹۹ تماشاگر داشته است. برای این نمایش ۲۱۹۲ بلیط تمام بها ، ۶۱۴ بلیط نیم بها ، ۴۱۷ بلیط تخفیف دار و ۴۷۶ بلیط میهمان ارائه شده است. این نمایش ۵۱۰ میلیون و ۲۵۵ هزار ریال در گیشه دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.