جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳

اجرای دوباره نمایش «صد در صد»

نمایش «صد در صد»

سینماپرس: نمایش «صد در صد» کاری از مرتضی اسماعیل کاشی که در زمستان سال گذشته اجرا شده بود، این بار در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینماپرس، نمایش «صد در صد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی و با حضور ستاره پسیانی و هوتن شکیبا زمستان سال ۹۶ در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت، برای بار دوم و از شهریورماه سال جاری در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می رود. ستاره پسیانی جایزه بهترین بازیگر زن و هوتن شکیبا دیپلم افتخار بهترین مرد را برای بازی در این نمایش از سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر از آن خود کردند.

متن این نمایش را مارکس لید نوشته و ترجمه آن را وحید رهبانی انجام داده است. محمد قدس مجری طرح و مدیرتولید «صد در صد» است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: طراح گریم: سارا اسکندری، طراح لباس: شیما میرحمیدی، طراح صحنه: مرتضی اسماعیل کاشی، موسیقی: بامداد افشار با همکاری: دنیز تفقدی و آرش والی، طراح نور: رضا خضرایی، طراح پوستر، ساخت تیزر، طراح بروشور و عکاس: محمدصادق زرجویان، ویدئو آرت: فراز اسکندری، منشی صحنه و برنامه ریز: راحیل مرشدی، مدیر اجرائی: سینا فراهانی، مشاور رسانه ای: آیدا اورنگ، تبلیغات مجازی: ایلیا شمس.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.