شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴

"سکوت" سلبریتی های بنفش پوش در مورد عملکرد دولت؛

چرا رای جمع کن های روحانی حرفی برای گفتن ندارند؟

حمایت سلبریتی ها از حسن روحانی

سینماپرس: با تعدادی از سلبریتی های حامی رئیس جمهور در زمان انتخابات تماس گرفتیم تا نظرشان را در مورد عملکرد دولت و نیز حمایت آنان از روحانی جویا شویم.

به گزارش سینماپرس؛ سال ۹۶ در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری تعداد چشم گیری از هنرمندان وارد فضای سیاسی آن روزها شده و به طور رسمی از کاندیداهای ریاست جمهوری مورد علاقه خود حمایت و دیگران را هم به رای دادن به این افراد تشویق کردند، در این میان بیشترین حمایت از جانب هنرمندان برای دولت دوازهم بود، به گونه ای که به نظر می رسد اگر این حمایت ها نبود میزان رای به دست آمده برای دولت تدبیر و امید به طور چشم گیری کاهش می یافت.

اما چندی پیش رئیس دولت اصلاحات که در حمایت از حسن روحانی برای رسیدن به سکان ریاست جمهوری سنگ تمام گذاشته بود، با انتشار یک فیلم در فضای مجازی که به زعم خود راهکارهایی برای مشکلات این روزهای جامعه ارائه داد، از مردم نیز بابت حمایت از روحانی عذرخواهی کرد.

در پی این ماجرا با تعدادی از سلبریتی های حامی رئیس جمهور در زمان انتخابات تماس گرفتیم تا نظرشان را در مورد عملکرد دولت و نیز حمایت آنان از روحانی جویا شویم.

آنچه در ادامه می خوانید پاسخ تعدادی از سلبریتی های حامی روحانی به این سوال است که "در حال حاضر نظرتان در مورد عملکرد دولت چیست" :

اکرم محمدی: من اصلا صحبت خاصی ندارم، مرسی...

حمید فرخ نژاد: من صحبت نمی کنم.

علی قربان زاده: من مصاحبه نمی کنم.

هادی کاظمی: من نظری ندارم، هیچ صحبتی ندارم.

ستاره اسکندری: من نظری در این مورد ندارم، ترجیح می دهم صحبت نکنم.

فرهاد آئیش: من هنوز هم صبور هستم و امید دارم که روحانی بتواند کاری کند، از سیاست سر در نمی آورم و چیزی نمی دانم، جوابی ندارم که به شما بدهم.

لیلی رشیدی: من مصاحبه نمی کنم.

* شبکه اطلاع رسانی دانا

نظرات

  • احمد ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۱:۲۱
    1 0
    در این که روحانی بی کفایت هست شکی نیست

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.