شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹

معاون برون‌مرزی رسانه ملی:

در خط مقدم نبرد با رسانه های استکباریم / دشمنان از رسانه‌های برون مرزی ایران می‌ترسند

تکریم و معارفه مدیران روابط عمومی معاونت برون مرزی صداوسیما

سینماپرس: معاون برون مرزی صداوسیما در مراسم تودیع و معارفه مدیران روابط عمومی این معاونت، ضمن تاکید بر اهمیت انعکاس اخبار برون مرزی، عنوان کرد در حال حاضر ما در لبه جلویی میدان نبرد رسانه ای جمهوری اسلامی با دشمنان هستیم.

به گزارش سینماپرس، مراسم  تکریم و تجلیل از سید احمد حسینی خبیر مدیر سابق و معارفه شیدا اسلامی، مدیر جدید روابط عمومی برون مرزی صدا و سیما، پیش از ظهر امروز با حضور پیمان جبلی، معاون برون مرزی، محمد حسین رنجبران، مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما و جمعی از مدیران معاونت برون مرزی صداوسیما  در مجموعه سعادت آباد این معاونت برگزار شد.


جبلی، معاون برون مرزی صدا و سیما در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت انعکاس اخبار برون مرزی، عنوان کرد در حال حاضر ما در لبه جلویی میدان نبرد رسانه ای جمهوری اسلامی با دشمنان هستیم. همکاران ما همه در خط مقدم این میدان هستند و تلاش ها، زحمات و ایثارگری هایی که از خود نشان می دهند، باعث شده که حقیقت چهره استکبار و جهان سلطه ای که کمر به نابودی نظام اسلامی بسته، به خوبی نشان داده شود.

تودیع و معارفه2

معاون برون مرزی صدا و سیما با عنوان این مطلب که ما در فضای بیرونی و خارج از حیطه کشور علاوه بر اینکه از هیچ حمایتی برخوردار نیستیم، بلکه دائما در معرض انواع محدودیت ها، فشارها و تحریم ها قرار داریم، افزود: البته همه این ها جای افتخار دارد که شبکه های ما نقش آفرینی می کنند، تاثیرگذاری دارند و آشکار است که  اخبار این فعالیت ها توسط رسانه های دنیا به خصوص دشمنان نظام رصد می شود و از اثرگذاری آنها آگاهند و فشارها و محدودیت ها ناشی از ترس دشمن از رسانه های برون مرزی ایران است.


جبلی در ادامه اضافه کرد: تمامی این افتخارات و اقدامات شبکه های برون مرزی باید به درستی رسانه ای شود؛ تصویری دقیق، کامل و روشن از دستاوردهای شبکه های برون مرزی که یکی از مهم ترین مسئولیت های روابط عمومی برون مرزی است.


جبلی در ادامه از زحمات حسینی خبیر مدیر سابق روابط عمومی برون مرزی تشکر کرد و او را فردی خوش فکر، خلاق و نوآور برای برون مرزی دانست و به شیدا اسلامی، مدیر جدید روابط عمومی این معاونت خوش آمد گفت و برای او آرزوی موفقیت در سمت جدید کرد.

تودیع و معارفه1
محمد حسین رنجبران، مدیر روابط عمومی سازمان صدا و سیما نیز، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر جبلی در معاونت برون مرزی و آرزوی توفیق خدمت برای اسلامی، مدیر روابط عمومی برون مرزی، خبر از برنامه هایی در دست تدارک از سوی اداره کل روابط عمومی صداوسیما داد که با موضوع معرفی مهم ترین تحولات و توفیقات برنامه های سازمان صدا و سیما و... برنامه ریزی شده و به زودی رنگ آنتن به خود می گیرند و از جمله کار ویژه های پیش روی آنها را جریان سازی داخلی از فعالیت های برون مرزی رسانه ملی عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.