یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

عوامل سریال «پدر» بی واسطه با بینندگان گفتگو کردند

گفتگوی عوامل «پدر» با بینندگان

سینماپرس: عوامل سریال «پدر» با حضور در واحد ارتباط با مخاطبان ۱۶۲، بدون واسطه به سوالات بینندگان خود پاسخ دادند.

به گزارش سینماپرس، با دعوت اداره کل روابط عمومی صدا و سیما، کارگردان، نویسنده و بازیگران مجموعه «پدر» فرصت یافتند تا به صورت تلفنی با بینندگان این سریال صحبت کنند و به سوالات و نقدهای آنها پاسخ دهند.

حامد عنقا نویسنده و تهیه کننده این مجموعه بهره گیری از آیات قرآن در طول داستان را هدفمند دانست و گفت: تک تک آیات قرآن مسیر زندگی ما را نشان می دهد. در این سریال تلاش کردیم با بهره گیری از آیات مختلف و روایاتی که در مناسبت های مختلف از زبان حاج علی می شنویم این مسیر را نشان دهیم.

وی موفقیت سریال «پدر» را به برکت کلام قرآن دانست و ادامه داد: خوشبختانه کار در همان قسمت های اول دیده شد و فضای مجازی و نقدهای رسانه ها، سریال را به بیننده معرفی کرد.

تهیه کننده سریال «پدر» حضور در واحد ارتباط با مخاطبان را فرصتی مغتنم دانست و بیان کرد: پیشتر نیز در شرایطی مشابه قرار گرفته ام و فکر می کنم کار بسیار خوبی است که به عنوان برنامه ساز بتوانیم با مخاطبان گفتگویی تلفنی داشته باشیم.

سینا مهراد بازیگر نقش حامد نیز در میان گفتگوی تلفنی تجربه حضور خود در واحد ارتباط مردمی را فراتر از انتظار دانست و یادآور شد: به نظر می رسد مخاطبان ۱۶۲ در وهله اول از اینکه با بازیگر مجموعه صحبت می کنند، شگفت زده می شوند. خوشحالم که امروز توانستم با مردم گفتگو کنم. وقتی صدای جیغ مردم را پای تلفن می شنوم که نامم را صدا می زنند، احساس شعف می کنم و خوشحالم که می توانم با بینندگان گفتگو کنم.

حامد سریال «پدر» از بینندگان خود به خاطر بخش های غمگین مجموعه عذرخواهی کرد و افزود: اصولا وقایع غمگین چند قسمت اخیر بینندگان را متاثر کرده است ولی اتفاقات جذابی در راه است و امیدوارم همچنان مشتاقانه داستان را دنبال کنند.

مهراد در ادامه واکنش مردم به مرگ حامد را نقطه قوت کار دانست و گفت: همه می پرسند یعنی حامد واقعا فوت کرده است. باید بگویم این اتفاق در قصه پیش بینی شده است ولی این وعده را به بیننده ها می دهم تا آخر مجموعه حضور خواهم داشت.

مسعود فروتن بازیگر نقش منفی داستان از بازیگرانی بود که از همان ابتدا شروع به پاسخگویی به تماس گیرندگان کرد. وی تلویزیون را مدیومی پربیننده توصیف کرد و یادآور شد: نقش منفی در این سریال بعد از کار اجرا، تجربه ای لذت بخش و پر مخاطره بود و کارگردانی خوبِ بهرنگ توفیقی در ایفای آن به من کمک کرد.

وی افزود: وقتی در خیابان مردم عادی به من اعتراض می کنند که چرا نمی گذاری ۲ جوان به هم برسند، متوجه می شوم که کار خوب و باورپذیر از کار درآمده است و در نقش خود موفق بوده ام.

فروتن با اشاره به تجربه پیشین خود در فیلم سینمایی «۳۶۰ درجه» تصریح کرد: همان طور که گفتم تلویزیون به دلیل وسعت مخاطب جایگاه ویژه ای دارد و تولید آثار خوب در این مدیوم به فرهنگ‌سازی و هدایت نسل ها  منجر می‌شود.

بهرنگ توفیقی کارگردان «پدر» بیان کرد: اصولا بهترین اتفاق برای یک برنامه ساز خوب دیده شدن است و خوشبختانه این مجموعه مخاطب خود را پیدا کرد.

وی اضافه کرد: گفتگوی بی واسطه با بیننده باعث شده است تا با نقدها و نظرات مخاطب آشنا شویم و من واقعا تحت تاثیر قرار گرفته ام.

ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا اولین تجربه بازیگری خود را بسیار خوب دانست و گفت: کار در کنار عوامل حرفه ای به من فرصت داد تا دیده شوم.

پارسا در مورد سوالات تلفنی بینندگان تاکید کرد: همچنان همه علاقه مندند تا انتهای داستان را بدانند، پاسخم به این گروه از دوستان این است که اتفاقات جذابی در راه است، بنابراین توصیه می کنم کار را تا پایان دنبال کنید.

نیما رئیسی بازیگر نقش مسعود از مخاطبان با ذوق تلویزیون یاد کرد و یادآور شد: حضور یک مجموعه موفق همواره در جامعه ما نمود بیرونی دارد. به عنوان مثال همه به یاد داریم در زمانی که «میوه ممنوعه» پخش می شد، چقدر مردم درگیر کار می شدند.

وی از نقش غافلگیر کننده خود در طول داستان خبر داد و گفت: بسیاری مرا در نقش های مثبت به یاد دارند. حضور در نقشی با ویژگی های مسعود این امکان را داد تا از آن قالب عبور کنم.

رئیسی در پایان درباره گفتگو با مخاطبان اظهار کرد: چنین حرکت هایی برای هر ۲ طیف برنامه ساز و بیننده جذاب است و به آنها فرصت می دهد تا با دیدگاه های یکدیگر آگاه شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.