یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

مراسم رونمایی از مستند «حقیقتی شبیه به افسانه ها» برگزار شد

روایت فتح «حقیقتی شبیه به افسانه ها» را رونمایی کرد

سینماپرس: مستند «حقیقتی شبیه به افسانه ها» با موضوع خانواده انقلابی و شهید پرور محب، روز گذشته ۲۰ مردادماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، مستند «حقیقتی شبیه به افسانه ها» به کارگردانی سید علی غمخواری و تهیه کنندگی سیاوش نقیبی روز شنبه ۲۰ مرداد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا با حضور مسئولان شهرستان، رونمایی شد.

این مستند که تازه ترین تولید «روایت فتح» به شمار می رود در قالب بازسازی صحنه، مصاحبه و نریشن به زندگی خانواده انقلابی و شهید پرور محب می پردازد.

خانواده محب، با کوچ از روستای صحرا رود به شهرستان فسا، فعالیت های انقلابی خود را آغاز می کنند و حتی منزلشان در اختیار گروه های مبارز انقلابی و اسلام گرا قرار می گیرد. زنده یاد حاج صادق محب در تظاهرات عید فطر ۱۳۵۷ جز فعالان راهپیمایی بود که بر اثر گلوله دژخیمان رژیم پهلوی از ناحیه پا به شدت مجروح شد. پس از انقلاب نیز راه خود را ادامه داد و ۳ شهید مفقود الاثر و یک جانباز تقدیم انقلاب کردند.

سیاوش نقیبی تهیه کننده مستند «حقیقتی شبیه به افسانه ها» در مراسم رونمایی از مستند هدف از تولید این گونه مستندها را معرفی خانواده های مظلوم و حماسه آفرین سال های انقلاب و بعد از انقلاب عنوان کرد و گفت: بهترین الگو برای جوانان امروز این خانواده ها هستند که می توان به زنده یاد حاج غلامحسین محب به عنوان یک مدیر جهادی و حزب اللهی در دهه ۶۰ و ۷۰ اشاره کرد.

در حاشیه این مراسم، رونمایی کتابی با همین موضوع به نام «ناگهان یوسف»، نوشته ساجده تقی زاده نیز در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا به انجام رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.