یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

پخش مستند «پناهگاه» در سامانه های «وی او دی»

مستند پناهگاه

سینماپرس: «پناهگاه» نخستین مستند بلند عباس سندی در سامانه های وی اُ دی در داخل و خارج از کشور پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، پویان صدقی مدیر اجرایی پلتفرم «وُدیو» درباره پخش این مستند به صورت دیجیتال گفت: ما اوایل امسال برای پخش مستند «پناهگاه» از  عباس سندی کارگردان مستند درخواستی داشتیم و برای پخش این مستند از طریق سامانه های داخلی و خارجی به توافق رسیدیم. این مستند که دومین تجربه پخش دیجیتالی و تجمیع شده «وُدیو» در سطح داخلی بعد از پخش مجموعه انیمیشن «دیدی و بودی»است،  قرار است به طور همزمان از یکشنبه ۲۱ مرداد ماه از طریق سامانه های فیلیمو، نماوا، وُدیو، کاناپه و زوم پخش شود.

وی بیان کرد: همچنین به تعداد این سامانه ها طی هفته های آتی اضافه خواهد شد. این مجموعه برای اولین بار اقدام به پخش تخصصی در فضای دیجیتال کرده است و به زودی هر هفته به طور منظم حداقل یک عنوان را در سامانه های وی اُ دی داخلی پخش می کند. همچنین به زودی این مستند توسط VIDEOPTH در سامانه های مطرح بین المللی وی اُ دی به طور همزمان پخش می شود.

«پناهگاه»  نخستین مستند بلند عباس سندی است. مستند «پناهگاه» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و تاکنون نیز در چندین جشنواره جهانی چون جشنواره‌های سیدنی استرالیا، بیگ اسکای، نیو اورلئان، آناپولیس آمریکا و لچه ایتالیا حضور داشته است. این مستند درباره مکانی در حومه شهر رشت است که برای نگهداری و درمان حیوانات مختلف احداث شده و مدیریت آن را زنی جوان برعهده دارد.

عوامل این فیلم عبارتند از تصویربردار، تهیه کننده و کارگردان: عباس سندی، تدوینگر: محمد زارعی، موسیقی: نریمان خلق مظفر، صداگذار: سحر حسینی فرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.