یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶

فصل جدید «شما و آی فیلم» با تغییراتی همراه است

مصطفی هیودی

سینماپرس: مصطفی هیودی تهیه کننده برنامه «شما و آی فیلم» درباره فصل جدید این برنامه که به تازگی پخش آن آغاز شده است بیان کرد که با تغییراتی همراه است.

به گزارش سینماپرس، مصطفی هیودی تهیه کننده برنامه «شما و آی فیلم» درباره فصل جدید این برنامه بیان کرد: برنامه «شما و آی فیلم» همیشه رویکردی تعاملی داشته است و هدفش هم این بوده که مردم را در برنامه مشارکت دهد.

وی درباره فصل جدید این برنامه گفت: برنامه مدتی در رکود افتاده بود و در فصل جدید تلاش کردیم به پویایی برسد همچنین «شما و آی فیلم» دچار تغییراتی هم شد از جمله اینکه از فرم رسمی درآمد و وارد فضای موشن گرافیک و ضبط کروماکی شدیم.

هیودی با اشاره به آیتم های این برنامه اظهار کرد: این برنامه در بخش های مختلف به اخبار فرهنگی و هنری می پردازد، ما با خبرهایی که در یک هفته اخیر رخ داده است شوخی می کنیم و نگاهی طنز و نقادانه به این خبرها داریم. ما حتی با پیام های مردم هم شوخی می کنیم و سعی داریم این فضای طنز را در برنامه حفظ کنیم.

وی با اشاره به مجری این برنامه توضیح داد: مصطفی امامی مجری برنامه پیش از این در فضای مجازی فعالیت داشت و این اولین اجرای جدی و رسمی او در تلویزیون است. بعضا می بینیم که انتقادی به حضور بازیگران در عرصه اجرا وجود دارد و ما هم یک استعداد تازه را وارد کار کردیم هم اینکه او پیش از این در فضایی غیر از تلویزیون سابقه اجرا داشته است و فکر می کنم این اتفاق بهتری است و چنین فردی می تواند به برند شبکه آی فیلم تبدیل شود.

تهیه کننده «شما و آی فیلم» در پایان درباره دیگر آیتم برنامه اظهار کرد: فرزام محبی تهیه و اجرای آیتم ها را برعهده دارد و به طور مثال آیتمی درباره گردشگری تهیه می کندد همچنین در برنامه گزارش های مردمی هم داریم و درنهایت مدت زمان برنامه به ۲۰ دقیقه می رسد که برنامه به سردبیری حامد مهربانی و با حضور آرش ساقی با عنوان گرافیست تولید می شود.

فصل جدید «شما و آی ‌فیلم» سه‌ شنبه‌ شب‌ها ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می رود.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.