یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳

قسمت چهارم «شوکران» به نواندیشان دینی رسید

برنامه «شوکران»

سینماپرس: چهارمین قسمت از برنامه تلویزیونی «شوکران» میزبان آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست از چهره‌های نواندیشی دینی در حوزه علمیه قم و برنده کتاب سال است.

به گزارش سینماپرس، چهارمین قسمت برنامه تلویزیونی «شوکران» دوشنبه ۲۲ مرداد با حضور آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست رییس ۵۷ ساله انجمن فقه و حقوق حوزه علمیه قم از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

این فقیه نواندیش به پرسش‌های پیام ‌فضلی‌نژاد سردبیر برنامه درباره چون و چرا کردن با معصوم، حجاب اجباری، عقلانی بودن فقه شیعه و بی‌انگیزگی روحانیون پاسخ می‌دهد.

آیت‌الله علیدوست در بخشی از این برنامه متذکر می‌شود: هر چه حاصل فکر بشری غیرمعصوم است، قابل نقد است و باید هم نقد شود، حتی نسبت به فرمایش معصوم هم جای سوال هست.

برنامه «شوکران» در اولین قسمت خود میزبان داوود هرمیداس باوند سخنگوی جبهه ملی ایران و در برنامه دوم میزبان شاهین فرهت پدر سمفونی ایران بود. سومین قسمت «شوکران» نیز با حضور هوشنگ ماهرویان از جامعه‌شناسان معاصر روی آنتن رفت.

«شوکران» محصول مشترک حوزه هنری و شبکه چهار سیما به تهیه‌کنندگی علی قربانی است که دوشنبه‌ها حوالی ساعت ٢١ روی آنتن می‌رود و بازپخش آن نیز روزهای سه‌شنبه ١٠ صبح، جمعه ۱۴ و یکشنبه ساعت ١٩ است.

علاقه‌مندان برای تماشای قسمت‌های قبلی برنامه به صفحه اختصاصی برنامه روی سایت شبکه چهار مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.