دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷

پایان تدوین «روسی» به زودی

فیلم سینمایی «روسی»

سینماپرس: علی اکبر ثقفی تهیه کننده سینما با اشاره به اینکه تدوین فیلم سینمایی «روسی» به زودی تمام می شود، از ساخت یک اثر کمدی-اجتماعی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، علی اکبر ثقفی تهیه کننده سینما در گفتگو با یک خبرگزاری با اشاره به فیلم سینمایی «روسی» به کارگردانی امیرحسین ثقفی گفت: تدوین «روسی» به زودی توسط مستانه مهاجر به پایان می رسد و بلافاصله صداگذاری و ساخت موسیقی کار آغاز می شود.

وی بیان کرد: برای صداگذاری و موسیقی با تعدادی از همکاران صحبت کرده ایم و باید دید کارگردان فیلم چه تصمیمی می گیرد.

این تهیه کننده سینما ادامه داد: «روسی» برای حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده می شود.

تهیه کننده فیلم «مردی که اسب شد» بیان کرد: یکی از نکات مثبت «روسی» جلوه های ویژه میدانی است که توسط آرش آقابیک صورت گرفته است.

وی با اشاره به دیگر پروژه سینمایی خود توضیح داد: در حال بازنویسی یک فیلمنامه اجتماعی-کمدی هستم که بعد از انتخاب کارگردان، هرچه سریعتر فیلمنامه را برای دریافت پروانه ساخت به وزارت ارشاد می دهم.

ثقفی در پایان گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده فکر می کنم این پروژه اواخر مهر ماه جلوی دوربین برود.

امیر آقایی، طناز طباطبایی، صابر ابر، کامران تفتی، محمود نظرعلیان، حسین مسلمی، بهمن صادق حسنی و میلاد کی مرام با حضور سپیده گلچین بازیگران اصلی «روسی» هستند.

از دیگر عوامل این پروژه می توان به نویسنده و کارگردان: امیر حسین ثقفی، شراره سروش: طراح صحنه و لباس، محسن دارسنج: طراح گریم، هادی اکبر خواه: مدیر تولید، هادی افشار، امین جعفری: مدیر فیلمبرداری، کاوه قاسم زاده: برنامه ریز، فاطمه ثقفی: دستیار اول کارگردان و منشی صحنه، مجری طرح و  تهیه کننده: علی اکبر ثقفی اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.