دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳

سری جدید «مستند و گفتگو» روی آنتن پرس تی وی

 برنامه «مستند و گفت و گو» / شبکه پرس تی وی

سینماپرس: تولید سری جدید مجموعه برنامه «مستند و گفت و گو» به کارگردانی محمد تراب زاده در شبکه پرس تی وی به زودی آغاز می شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، محمد تراب زاده کارگردان «مستند و گفت و گو» با اشاره به شروع مراحل پیش تولید این مجموعه گفت: در حال بررسی ۳۷ فیلم مستند از ساخته های برتر مستندسازان ایرانی هستیم و در نهایت ۱۰ فیلم را برای نقد و بررسی انتخاب خواهیم کرد.

وی افزود: برای انتخاب فیلم ها ملاک های مختلفی مدنظر است که داشتن استاندارد بالا در حوزه مستند و کسب جایزه از جشنواره ها از آن جمله است.

تراب زاده  در پایان بیان کرد: جغرافیا و حیات وحش ایران و موضوعات بین المللی همچون هویت، محیط زیست و... از جمله موضوعات مورد توجه در انتخاب سوژه های این مجموعه برنامه به شمار می رود.

مجموعه برنامه «مستند و گفت و گو» با هدف معرفی سینمای مستند ایران و بررسی برترین مستندهای تولید داخل کشور در شبکه پرس تی وی تولید می شود.

هر قسمت از این برنامه یک فیلم مستند را معرفی کرده و با فیلمساز آن به گفتگو می نشیند و بخش هایی از مستند موردنظر را پخش و مورد بررسی قرار می دهد. مجموعه «مستند و گفت و گو» در ۱۰ قسمت ۱۵ دقیقه ای تولید می شود و محمد تراب زاده کارگردانی و تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.