دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶

فیلم جدید پوران درخشنده پاییز جلوی دوربین می رود

پوران درخشنده در زیر سقف دودی

خبرگزاری میزان: کارگردان فیلم "زیر سقف دودی" گفت: شهاب حسینی از گزینه‌های ذهنی من برای بازی در این نقش است، اما هنوز رسماً پیشنهادی برای بازی در هیس پسرها گریه نمی‌کنند به حسینی داده نشده است.

پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینما درخصوص آخرین وضعیت پیوستن شهاب حسینی به فیلم جدید خود گفت: حضور شهاب حسینی به عنوان بازیگر فیلم "هیس پسرها گریه نمی‌کنند" هنوز قطعی نیست زیرا منتظر فرصتی هستم تا بتوانم با حسینی درباره بازی در این فیلم صحبت کنم.

وی در همین راستا ادامه داد: شهاب حسینی از گزینه‌های ذهنی من برای بازی در این نقش است اما هنوز رسماً پیشنهادی برای بازی در هیس پسرها گریه نمی کنند به حسینی داده نشده است.

کارگردان فیلم "زیر سقف دودی" درباره سایر بازیگران این فیلم اضافه کرد: چندین بازیگر مرد و یک بازیگر زن هم در ذهن دارم که بعد از جواب نهایی شهاب حسینی، آنها نیز برای بازی در فیلمم دعوت خواهند شد.

وی با اشاره به حضور کودکان در فیلم "هیس پسرها گریه نمی‌کنند" تاکید کرد: در داستان فیلم بازیگران کودکی حضور دارند که دوران کودکی شخصیت‌های بزرگسال را ایفا می‌کنند. به همین دلیل پروسه انتخاب بازیگران کودک نیز در این فیلم بسیار مهم خواهد بود.

کارگردان فیلم "هیس دخترها فریاد نمی زنند" در همین رابطه افزود: از آنجایی که این کودکان باید از لحاظ ظاهری شبیه بازیگران بزرگسال باشند فعلاً در انتخاب آنها صبر کرده ام تا حضور بازیگران بزرگسال قطعی شود و بعد از طی فراخوانی بازیگران کودک را انتخاب کنم.

وی در مورد سختی‌های کار با کودکان برای حضور در یک فیلم اذعان کرد: شاید برای برخی کار با کودکان و بازی گرفتن از آنها سخت باشد اما من به شدت کودکان را دوست دارم و پیش از این نیز سابقه بازی گرفتن از کودکان را داشته ام پس این قضیه چالش بزرگی برای من نخواهد بود.

درخشنده درباره زمان شروع فیلمبرداری "هیس پسرها گریه نمی‌کنند" خاطرنشان کرد: پس از انتخاب بازیگران و طی شدن مراحل پیش تولید به سرعت وارد فاز فیلمبرداری خواهیم شد. با توجه به زمانبندی‌های صورت گرفته فیلمبرداری "هیس پسرها گریه نمی کنند" پاییز آغاز می شود و اگر همه چیز هماهنگ باشد فیلم برای حضور در فجر آماده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.