سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

با صدور احکامی جداگانه؛

مدیر اجرایی و مسئولان کمیته های جشنواره قصه گویی معرفی شدند

جشنواره قصه گویی

سینماپرس: رئیس بیست ویکمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری در احکام جداگانه ای مسئولان کمیته های این رویداد را معرفی کرد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، محمدرضا زمردیان در این احکام، مجید توکلی، کارگردان سینما و از فعالان اجرایی جشنواره های فرهنگی و هنری را به عنوان مدیر اجرایی و مسئول برگزاری مراسم پایانی جشنواره قصه گویی و حامد رهنما مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به عنوان مسئول کمیته بین الملل منصوب کرد.

همچنین صدیقه حسن زاده مدیرکل آفرینش های فرهنگی کانون به عنوان مسئول کمیته استانها و جشنواره های منطقه ای و الهام دارابی برگزیده چند دوره جشنواره بین المللی قصه گویی به عنوان مسئول دبیرخانه این جشنواره معرفی شدند.

بر اساس دیگر احکام صادر شده، مرتضی نائمه به عنوان مسئول کمیته بازاریابی و جلب حمایت های مالی و سیدمحمدحسین هاشمی، از فعالان رسانه ای کشور به عنوان مسئول کمیته روابط عمومی جشنواره بیست و یکم قصه گویی منصوب شدند.

پیش از این هم رئیس بیست و یکمین جشنواره بینالمللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سروش صحت را به عنوان دبیر هنری این رویداد معرفی کرده بود.

این دوره از جشنواره امسال همزمان با شب یلدا برگزار میشود و علاقه مندان به شرکت در آن میتوانند به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.