سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷

عرفان خان از سریال هندی آمازون خط خورد

عرفان خان

سینماپرس: عرفان خان که یکی از چهره‌های مشهور سینمای هند است، به دلیل درمان یک بیماری سرطان خاص از حضور در یک سریال سیاسی طنزآمیز با عنوان «گورمینت» خط خورد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، در حالی که عرفان خان به دلیل درمان یک بیماری سرطان خاص در لندن مشغول معالجه است، نام او از حضور در یک سریال سیاسی طنزآمیز خط خورد.

عرفان خان که یکی از چهره‌های مشهور هالیوود است از حضور در سریال «گورمینت» که محصولی از آمازون خواهد بود و پیشتر اعلام شده بود با عنوان «وزیر» ساخته می‌شود، کنار گذاشته شد.

بازیگر فیلم‌هایی چون «دنیای ژوراسیک» و «زندگی پای» مدتی است از یک نوع نادر سرطان رنج می‌برد و در لندن تحت معالجه است.

سال پیش آمازون اعلام کرده بود این بازیگر در راس بازیگرانی جای دارد که قرار است در سریال در دست تولید این شبکه بازی کنند.

وی قرار بود نقش یک بازیگر بالیوودی خودشیفته را بازی ‌کند که ناخواسته به عنوان وزیر موقت فرهنگ انتخاب می‌شود و بر خلاف پیش‌بینی‌ها دوباره محبوب عامه مردم می‌شود.

در بیانیه‌ای که امروز دوشنبه از سوی عرفان خان منتشر شده وی گفت است که با وجود این که بازی در این سریال بسیار مورد علاقه‌اش بود اما از آنجا که فیلمبرداری آن ماه‌ها به طول می‌انجامد و زمانی تعیین شده دارد، وی مجبور است به دلیل شرایط فیزیکی‌اش از این پروژه بیرون بیاید.

در ماه مارس امسال (اسفند) عرفان خان ۵۲ ساله آشکار کرد که از یک بیماری سرطان خاص عصبی حرکتی با درجه بالا در رنج است.

عرفان خان در ادامه بیانیه نوشته است که ماه‌ها با این شخصیت زندگی کرده و دوست داشت با این نقش جلوی دوربین برود اما با توجه به شرایط موجود امکان این کار را ندارد.

وی افزوده است که منتظر است تا نتیجه این پروژه را تماشا کند.

«گورمینت» توسط گورسیمران کامبا خلق شده که یکی از اعضای شناخته شده سینمای کمدی هند است.

در عین حال ویجای سوبرامانیام رییس ویدئو پرایم آمازون در هند از نبودن عرفان خان در این پروژه ابراز تاسف کرده و افزوده است این بازیگر همیشه یکی از اعضای خانواده آمازون خواهد ماند.

آمازون اعلام نکرده چه کسی جایگزین عرفان خان در این سریال آنلاین خواهد شد.

«گورمینت» در هندی به معنی فرد یا گروهی است که ظاهرا به طریق دموکراسی انتخاب می‌شوند اما در واقع از طریق فروختن خود و کلاه گذاشتن سر مردم این جایگاه را کسب می‌کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.