سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳

ایرج نوذری:

«سارق روح» قابلیت عرضه در سطح جهانی را دارد

 ایرج نوذری

سینماپرس: بازیگر سریال "سارق روح" در نشست نقد و بررسی این سریال تلویزیونی، تأکید کرد: "سارق روح" دارای تمامی فاکتورهای موفق یک اثر است و حتی این سریال قابلیت عرضه در سطح جهانی را دارد.

به گزارش سینماپرس، جلسه نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی «سارق روح» با حضور غلامرضا الماسی«مدیر گروه فیلم وسریال شبکه پنج»، احمد معظمی«کارگردان»، ابوالفضل صفری «تهیه کننده» ، علیرام نورایی، ایرج نوذری و نگین معتضدی «بازیگران» این سریال در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم وسریال شبکه پنچ، در ابتدا درباره روند ساخت سریال «سارق روح» گفت: فرآیند تولید و تصویب یک طرح دارای مسیر مشخصی است و بعد از کارشناسی طرح و فیلمنامه کار تولید آن شروع می شود، درباره تولید سریال سارق روح یک تفاوت کاملا ملموس حس می شود وآن فاکتور پژوهش بود.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش عوامل تولید کاری با استانداردهای بالا بود، افزود: موفقیت این اثر بیشتر ناشی از تمرکز پژوهش علمی بود بطوریکه نویسندگان آن بیش از یکسال و نیم روی نگارش فیلمنامه کار کردند.

ابوالفضل صفری تهیه کننده سریال «سارق روح» در خصوص روند تولید این مجموعه گفت: پیش  تولید این مجموعه را که با موضوع فرقه‌های انحرافی است و تا حالا مجموعه‌ای در باره آن ساخته نشده بود را به شبکه دادیم، کار پژوهشی این کار را دکتر اصفهانی انجام داده بودند. این سریال کاری دانشگاهی و پژوهشی است که فیلمبرداری آن در بیش از ۱۶۴ لوکیشن انجام شد و بالغ بر ۱۰۰ بازیگر دراین کار حضور داشتند.

احمد معظمی کارگردان سریال «سارق روح» ضمن اشاره به سخت و پیچیده بودن داستان این سریال گفت: "سارق روح" دارای موضوعی خاص است که تاکنون درباره آن مجموعه‌ای ساخته نشده بود. دکوپاژ و فضاسازی‌هایی که باید در این کار انجام می‌شد از جمله سختی‌های این کار بود و از ابتدا شروع کار تمام تلاشمان این بود که از بهترین عوامل برای تولید این مجموعه استفاده کنیم.

کارگردان «سارق روح» این سریال را یک کار پلیسی ندانست و گفت: ما در این مجوعه سعی کردیم به دنبال یک کار اکشن نباشیم، «سارق روح»در کنار صحنه‌های مهیجی که داشت کاری فرهنگی و اجتماعی بود وموفقیت این مجموعه مرهون حمایت مدیران شبکه پنج و تهیه کننده این مجموعه بود.

در ادامه ایرج نوذری بازیگر سریال، این مجموعه را کاملا اجتماعی و در راستای برسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی دانست و افزود: این سریال از کارهای خوبی است که در حوزه سریال‌سازی انجام شده و داری تمامی فاکتورهای موفق یک اثر است و حتی این سریال قابلیت عرضه در سطح جهانی را دارد.

نگین معتضدی بازیگر این مجموعه درباره وفاداری به متن فیلم نامه گفت: در برخی از سریال‌ها وقتی تاکید می‌شود مطابق متن بازی و یا جملات را ادا کنم حس می‌کنم خیلی محدود شده‌ام اما در این مجموعه بخاطر اعتمادی که به عوامل تولید کار داشتم می دانستم که قطعاً کار به درست‌ترین شکل در حال انجام است.

در ادامه تهیه کننده «سارق روح» در باره ساخت فصل دوم این مجموعه گفت: ساخت فصل دوم با موضوع اعتیاد و پرداختن به باندهای مواد مخدر و آسیبهای اجتماعی در مرحله پیش تولید است.

*تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.