چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

ویژه برنامه ورود آزادگان سرافراز روی آنتن رادیو تهران

رادیو تهران

سینماپرس: شبکه رادیویی تهران با تدارک ویژه برنامه "بازگشت پرستوها"، سالروز بازگشت آزادگان سلحشور به میهن را گرامی می دارد.

به گزارش سینماپرس، آزادگان سرافراز در بیست و ششم مرداد سال ۱۳۶۹ پس از سالها رنج و مرارت در زندان های رژیم بعث، به ایران اسلامی بازگشتند و قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند. شبکه رادیویی تهران با تدارک برنامه "بازگشت پرستوها" این روز را گرامی می‌دارد. به گفته تهیه‌کننده این برنامه، "بازگشت پرستوها" ویژه سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی تدارک دیده شده و جمعه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه تقدیم فرهیختگان رادیو تهران می‌شود.

علاوه بر این، آیتم های متنوع از بازگشت آزاده‌ها به وطن تهیه شده است؛ از تبادل آزاده‌ها در قصر شیرین در مرز خسروی و روایت از خاطرات آزاده‌ها. فیلم هایی که در این حوزه در سینما اکران یا از تلویزیون پخش شده است در برنامه بازگشت پرستوها از رادیو تهران معرفی و به شیوه رادیویی بازخوانی می‌شود. فیلم های "بوی پیراهن یوسف"، "پرواز از اردوگاه"، "یک قدم تا مرگ"، "مردی شبیه باران"، "نفوذی"، "کیمیا" و... در این بخش توضیحات مختصری درباره فیلم داده می‌شود، معرفی فیلمسازان و سایر عوامل از دیگر بخش‌های این برنامه است و در ادامه سکانس‌های نوستالژیک فیلم پخش خواهد شد.

گفتنی است، "بازگشت پرستوها" برنامه‌ای مستند ترکیبی است که گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران تهیه آن را برعهده دارد. این برنامه به تهیه‌کنندگی آرزو مددی، نویسندگی مریم چوپانی و گویندگی فاطمه نیرومند روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.