چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

اکران مردمی «تنگه ابوقریب» در پردیس مگامال برگزار شد

اکران مردمی «تنگه ابوقریب»

سینماپرس: روز گذشته۲۳ مرداد، اکران مردمی فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» با حضور جواد عزتی، امیر جدیدی، مهدی پاکدل و علی سلیمانی در پردیس مگامال برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، بعد از نمایش این فیلم که تا نیمه های شب ادامه داشت، جواد عزتی در صحبت های کوتاهی گفت:«ممنونم که این فیلم را برای دیدن انتخاب کردید و سپاسگزارم از سینما حمایت می کنید .قطعا حمایت های اینچنینی در کیفیت سینما تاثیر مستقیم دارد.»

مهدی پاکدل دیگر بازیگر فیلم «تنگه ابوقریب» نیز گفت: «شما دلگرمی ما هستید. بارها این فیلم را تماشا کردم و همیشه از دیدن جوانهایی که رشید بودند و غیرت داشتند منقلب شدم، ای کاش ذره ای از این غیرت را بعضی ها الان داشتند.»

امیر جدیدی نیز در صحبت هایش ضمن تشکر از مخاطبان این فیلم افزود: «کشور ما هر چه دارد از همین جوانهایی است که قصه انها را دیدید، مثل اینکه ما هر چه داریم از شما عزیزان است و ممنونم این فیلم را انتخاب کردید.»

علی سلیمانی هم در صحبت های کوتاهی به ویژگی های فیلم «تنگه ابوقریب» اشاره کرد و گفت: «این فیلم با استاندارهای خاصی ساخته شده است و نمونه این فیلم در سینمای ایران نیست. فیلم ارزشمندی که نیاز است نسل جوان حتما ان را ببینند و متوجه شوند چه کسانی از این خاک دفاع کرده اند.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.