جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷

خانه موزه بتهوون در آستانه افتتاح

خانه موزه بتهوون

سینماپرس: خانه موزه بتهوون ۱۵شهریور ماه به صورت رسمی افتتاح می شود.

به گزارش سینماپرس، خانه موزه بتهوون روز پانزدهم شهریور ماه همزمان با سالروز تولد کریم چمن آرا موسس مرکز موسیقی بتهون، به صورت رسمی افتتاح خواهد شد ولی فروشگاه فروش محصولات موسیقایی این مجموعه از هم اکنون برای مخاطبان باز است.

افتتاخ خانه موزه بتهوون در حالی است که این مجموعه پیش از این به عنوان مرکز موسیقی بتهون فعالیت می کرد و این مرکز از قدیمی ترین مجموعه های فروش محصولات موسیقایی در کشور است که طی سال های اخیر با مدیریت بابک چمن آرا در تهران فعالیت می کرد.

طبق برنامه ریزی هایی که از سوی دست اندکاران خانه موزه بتهون صورت گرفته، در این مجموعه فعالیت های هنری مختلفی از جمله برگزاری ورک شاپ های تخصصی حوزه موسیقی و حوزه های دیگر هنر، فروشگاه عرضه صفحه های موسیقی، نمایش اسناد قدیمی موسیقی در قالب موزه ای، تاسیس چند مکتبخانه موسیقی و رشته های هنری، نمایش پرونده هایی از آثار قدیمی با دست خط شاعران و آهنگسازان صاحب نام موسیقی کشورمان انجام خواهد گرفت.

بخش دستفروشی کتاب و عکس به صورت فصلی و راه اندازی یک کارگاه آموزشی موسیقی کودک و نوجوان متفاوت از جمله برنامه های دیگری است که مدیران خانه موزه بتهوون برای روزهای آینده تدارک دیده اند. رایزنی با سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای نظارت و مشاوره نحوه موزه داری حوزه موسیقی از دیگر نکاتی است که می توان در این میان به آن اشاره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.