جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸

رضا رویگری: همچنان مراحل درمانم ادامه دارد

رضا رویگری

خبرگزاری میزان: بازیگر فیلم سینمایی "دل‌شکسته" گفت: وضعیتم به گونه‌ای است که می‌توانم به تنهایی به جاهایی که می‌خواهم بروم، اما همسرم باید برایم ماشین بگیرد و من را تا ماشین همراهی کنید و جایی که می‌روم کسانی که منتظرم هستند به کمک می‌آیند.

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: متاسفانه هنوز بهبودی کامل را به دست نیاورده‌ام و مجبورم برای رسیدن به بهبودی همچنان فیزیوتراپی شوم.

وی ادامه داد: وضعیتم به گونه‌ای است که می‌توانم به تنهایی به جا‌هایی که می‌خواهم بروم، اما همسرم باید برایم ماشین بگیرد و من را تا ماشین همراهی کند و جایی که می‌روم کسانی که منتظرم هستند به کمک می‌آیند.


این بازیگر سینما در خصوص اینکه آیا در طول مدت بیماری‌اش هنرمندان و مسئولین سینمایی جویای حال وی شده اند یا خیر تصریح کرد: از کسی گلایه‌ای ندارم، اما در ابتدای بیماری‌ام خیلی از دوستان به ملاقاتم آمدند، اما مدتی است که دیگری خبری از آن‌ها نیست و از مسئولین سینمایی نیز هیچ کس سراغم را نگرفته است.

رویگری در خصوص اینکه آیا همچنان وضعیت جسمانی‌اش در روند کار وی مشکل ایجاد کرده است یا خیر افزود: همچنان وضعت جسمانی‌ام در روند کارم مشکل ایجاد می‌کند و مثل گذشته نمی‌توانم در محافل مختلف سینمایی حضور پیدا کنم.

وی در خصوص پیشنهاد‌های اخیر خود برای حضور در در آثار سینمایی تصریح کرد: این روز‌ها برای بازی در فیلم جدید جواد رضویان با نام "زهرمار" قرارداد بسته ام و سیامک انصاری نیز در این فیلم با من همبازی است و به زودی قرار است برای بازی در این فیلم مقابل دوربین بروم.

رویگری در خصوص نبود پیشنهاد کار و تاثیر آن در وضعیت امرار معاش زندگی‌اش خاطرنشان کرد: طبیعی است وقتی کاری پیشنهاد نمی‌شود در آمد زندگی و امرارمعاش سخت می‌شود، آن‌هایی که پولدار هستن در زندگی خود مانده‌اند وای به حال من که کار نمی‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.